Playlista

Strony

16 lipca 2017

Sherlock Awatarii #2.

Siemka!

Dzisiaj nadszedł czas na kolejną część "Sherlocka Awatarii". W ostatnim odcinku wzięło udział mało osób. I teraz nie wiem, czy to jednorazowo, czy jak? Napisaliście, że będziecie brali czynny udział, a tu co?!

***
Zacznijmy od wyników. 

Zadanie 1- Odpowiedź.
Tutaj trzeba było wybrać odpowiednią drogę. Prawidłowa odpowiedź to oczywiście opcja 3- poboczne uliczki! W korki nie należy się pakować, ponieważ potrwa to dłużej niż okrężną drogą. Natomiast leśna ścieżka jest niebezpieczna, bo nie wiemy, gdzie wyjedziemy. Trochę nawet się zrymowało. 


Zadanie 2- Odpowiedź.
To zadanie sprawiło Wam dużo kłopotów. Niektórzy nie umieli rozpoznać osób. Było ich dokładnie siedem, a osoba przy samochodzie to nasz Sherlock, który się nie liczy. Osoby na obrazku to:
  1. Aelin
  2. Plotkara
  3. Db Problem
  4. Artemida
  5. Ziomalka
  6. Malt Whiskey
  7. faraon
A teraz zobaczmy naszą tabelkę z punktacją:


Osoby, które nie napisały odpowiedzi to: Allan, Boskidzanet, Ceren Sułtan oraz Kradne Renty. Zgodnie z zasadami za brak odpowiedzi tracicie jedną lupę!
Kiś Ogórki oraz Primadonna odpowiedzieli bez zarzutu.
Armor oraz margaryna miały błąd lub brak jeden osoby w zadaniu drugim, za co dostały tylko 0,5pkt.
Faraon za rozpoznawanie osób nie dostał żadnego punktu, ponieważ nie miał wypisanych dwóch osób. W tym przypadku traci jedną lupę.

***
Czas na nową dawkę zadań! Tym razem będzie tylko jedno, ale w nim musicie wytężyć jeden ze zmysłów. A który to będzie?

Gdy Sherlock dotarł na miejsce zbrodni, pierw obejrzał zwłoki, a następnie zaczął szukać w ogrodzie zgodnie ze wskazówką w liście. Okazało się, że znalazł tam wiele przedmiotów potrzebnych do dalszego śledztwa... Było ich dokładnie osiem.

Zadanie 1- Znajdź dowody i napisz w komentarzu, co to jest i gdzie się znajduje.

(Zdjęcie zostało zrobione metodą screenów na Awatarii, natomiast przedmioty są wykorzystane z rosyjskiego portalu społecznościowego)

***
Myślę, że tym razem nie powinniście mieć żadnego kłopotu z rozwiązaniem. Pamiętajcie, że na odpowiedź macie trzy dni! Komentarze zostaną opublikowane w poniedziałek, a następny post ukarze się w środę lub w czwartek.

Powodzenia!
/Agles 😊

9 komentarzy:

  1. 1. Chusta
    2. Rękaw
    3. Tasak
    4. Ślady Butów
    5. Groźny naszyjnik
    6. Rewolwer "Tony"
    7. Strzykawka
    8. Latarka

    OdpowiedzUsuń
  2. W lewym górnym rogu w krzaczorach XD jest strzykawka XD obok krzaków są ślady butów XD w lewym dolnym rogu w drzewko wbity jest nóż natomiast w prawym dolnym rogu leży spluwa (pistolet, ruska ruletka [?] nwm jak to sie pisze XDD) XD w krzaczku XD w tym małym stawie jest pędzel (chyba) xD na środku pod kwiatkiem jest taki naszyjnik z czaszką XD pod nogą prawego fotela jest takie nwm co XD ale przypomina rękawiczkę no i z krzaczka wystaje takie czarne coś nwm kapelusz jaki abo co XDD /Kiś ogórki xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Najmocniej przepraszam, ale wycofuję się z konkurencji :(
    /bosskidzanet

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Ślady stóp
    2. Krwawy tasak przy drzewku
    3. Strzykawka na krzaczkach.
    4. Naszyjnik z czaszką pod kwiatkiem
    5. Czarne Coś (?) wystające zza krzaczka z różami.
    6. Jakiś jakby czerwony czarny kieliszek pod krzesłem.
    7. Pomarańczowo czarne coś co nie wiem czym jest leży w krzaczku.
    8. Latarka w stawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znając Holmesa, to on zacząłby zastanawiać się, kto wysłał mu list i jakie miał w tym zamiary. Może dając mu "wskazówki" tajemniczy ktoś chciał odwrócić jego uwagę od jakiejś ważnej poszlaki? Sprawę morderstwa pewnie na jakiś czas by odłożył i zajął się nią później, mając hipotezy, kto wysłał list. Taki już jest ten nasz Sherlock. Aczkolwiek seria fajna, bo jestem ogromną fanką literatury o osobliwym Holmesie ;)
    /$Kolorowa$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, ale to nie jest seria pt. "Sherlock Holmes" tylko "Sherlock Awatarii". Ma ona zupełnie inny cel i inne zamiary. Dziękuję /Agles

      Usuń
    2. Wiem :)
      Napisałam tylko, co według mnie zrobiłby Sherlock, którego jak już wspominałam, jestem zwolenniczką, a nawet fanką. W żadnym wypadku nie chodziło mi o to, aby skrytykować serię. Przecież w poprzednim komentarzu napisałam, że seria jest fajna.
      Nie widzę problemu, ani powodu, dla którego uświadamiałaś mnie, że Twoja seria to co innego niż Sherlock Holmes. Przecież ja doskonale to wiem.
      Nie widzę też powodów, dla których napisałaś nazwę własnej serii w cudzysłowie. ;) Tytuł własnego opowiadania na lekcji j. polskiego też piszesz w cudzysłowie? To tylko taka malutka dygresja i proszę nie zarzucaj mi, iż wytykam błędy.Dziękuję.
      Pozdrawiam
      $Kolorowa$

      Usuń
    3. Przykro mi, że źle mnie zrozumiałaś. Ta seria nie jest moja tylko Kevina, dlatego piszę w cudzysłowie, każdy tytuł tak się pisze. Tak samo napisałabym "Models Gwiazdy" czy "Agent". Po za tym miałam prawo tak zareagować, ponieważ nie wiem dlaczego napisałaś taki komentarz? Lubisz Holmesa, spoko. Ale skoro już to napisałaś to miało to jakieś znaczenie. Ja to odebrałam za negatywne. Przepraszam, że tak wyszło, mam nadzieję, ze mnie rozumiesz. /Agles

      Usuń
  6. Przepraszam, ale wypisuje się z zabawy.

    OdpowiedzUsuń