Playlista

Strony

17 lipca 2017

Ach, ta wyobraźnia...

Siemka!

Dzisiaj przychodzę do Was ze zwykłym postem. We wtorkowy wieczór, w naszej grze pojawiły się ciekawe wydarzenia. Jakie? Zobaczcie sami!

 Na screenie powyżej podkreśliłam trzy wydarzenia. Błędy, niecenzuralne zwroty w języku angielskim (ktoś chciał być "cool" oraz dość normalne wydarzenie (ze strzałką). Jednak kiedy weszłam w opis... .

 Niby wydaje się, że dziewczyna ma niski lvl, ale może się postarała? Może jednak dorobiła "G" i zrobiła piękną salę? Podkreśla, że u niej w domu niebo. Natomiast obładowanie na tą salę jest duże, bo najbliższy ślub za 2 miesiące. Idziemy do jej mieszkania! Gdy tam weszłam... Uhhhh.

 Okazuje się, że w tym domu nie ma żadnego nieba! Sale były zupełnie przepełnione pustką. Prawie żadnych mebli, ściany niewyremontowane. Od czasu do czasu w salonie można było spotkać osoby, które po zobaczeniu w poglądzie miniaturek pokoi, szybko uciekały.



Jak widać nawet jedna z dziewczyn, aż oniemiała z zaskoczenia! Myślę, że Kindze wyobraźnia zaszalała. Ten post nie ma na celu obrażanie jej, ale pokazanie, jakich to mamy Awatarów w grze oraz pokazanie bujnej wyobraźni ludzi. Miejmy nadzieję, że z biegiem czasu zmieni pokój w prawdziwe "niebo".

Na dziś to wszystko 😎
/Agles (jednak zmieniam podpis)

4 komentarze:

  1. Może ona przez te dwa miesiące zrobi salę jak niebo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jestem oryginalnego wyglądu, różniącego się, a nie kopii. A co ty masz do tej cery? W realu mam podobną.

      Usuń
  2. No właśnie napisałam w poście, że z biegiem czasu. Oznacza to że może za miesiąc, może za dwa a nawet i za rok. /Agles

    OdpowiedzUsuń