Playlista

Strony

14 lipca 2017

Niecodzienne sytuacje na Awatarii #1

Witajcie!
Już za tydzień pożegnam się z Wami na prawie 3 tygodnie. O północy 21 lipca wyjeżdżam na wakacje do małej miejscowości położonej nad naszym polskim morzem. W ten dzień pojawi się ode mnie pożegnalny post, ponieważ będę musiała Wam przekazać parę istotnych spraw.

Czas zacząć z przytupem serię "Niecodzienne sytuacje na Awatarii". Dzisiaj pokażę Wam 5 wydarzeń, które według mnie wzbudzą u Was odrobinę śmiechu. W takim razie do dzieła!


Która dziewczyna będzie zainteresowana ideałem prawdziwego "męszczyzny"? Chyba każda. Tylko szkoda, że ten "wzór" lubi sięgać po narkotyki i ma ortografię na niskim poziomie.


No dobrze. Rozumiem, że z nudów gracze bawią się w dzieci, albo chcą zrobić coś innego niż dotychczas. Ale kto by chciał mieć rodziców, którzy znęcają się nad swoimi pociechami, gwałcą i wykorzystują? Jeszcze dziewczyna, która wygląda jak typowe "słodkie" dziecko z parku?


Tutaj kolejny przypadek jak powyżej. Tym razem dziewczyna, która nie przypomina schematu oklepanego przez dzieciarnię z parku. Nie szuka matki, ale samego zboczonego ojca, który ma ją podglądać i wykorzystywać do celów wiadomych. Co Ci ludzie mają we łbach 😂?


Ooo, na pewno ją zatrudnię! Chciałabym zobaczyć, jak się spisze jako sex sprzątaczka 😂. Dla wyrafinowanych chłopców może też być kochanką lub niewolnicą. Jedyna taka okazja! Tylko pewnie kosztuje majątek.


Widzimy tutaj zapewne zdesperowanego chłopaka, który nie ma szczęścia w miłości. Na prawo i lewo poszukuje dziewczyny na "szybki numerek". Która chętna? Ja z Prezesem zawsze. To moje marzenie 😘.

***

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że seria Wam się spodobała. Możecie zostawić komentarz pod tym postem ze swoją opinią na ten temat.

Do zobaczenia jutro!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz