Playlista

Strony

6 lipca 2017

Powitanie

Cześć!

Piszę ten post jako ostatnia z trójki kandydatów na przyszłych autorów. Jest to spowodowane moim wyjazdem na wakacje.  Na szczęście mam dostęp do komputera, więc nie będzie potrzeby przesuwania mojego okresu próbnego.

Teraz trochę o mnie:
Mam na imię Emilka i jestem z pozoru niewyróżniającą się 14-latką. Osoby które poznają mnie bliżej mogą jednak zaprzeczyć. Ich zdaniem jestem najmniej normalną osobą jaką kiedykolwiek poznali :') Mój charakter to mieszanka niepasujących do siebie cech. Gdy znajduję się w nowym dla mnie środowisku jestem praktycznie niewidzialna. Zmienia się to, gdy do akcji wkraczają moi przyjaciele. Wtedy skorupa nieśmiałości pęka i pojawia się zupełnie nowa osoba. To ja jestem tym najbardziej szalonym człowiekiem w grupie. Mimo, że ciężko mi nawiązywać nowe znajomości, to jestem dość wybredna, gdy chodzi o wybór przyjaciół. Nie mogę znieść towarzystwa ludzi, którzy używają przekleństw jako przecinka i agresywnie podchodzą do każdej sprawy. Uwielbiam otaczać się osobami, które myślą pozytywnie i chętnie biorą udział we wspólnych wypadach.

Mam wiele hobby, jednak szczególne miejsce zajmuje ogrodnictwo. Nawet moją przyszłą karierę zawodową planuję związać z roślinami. Nie ma nic bardziej odprężającego, niż praca w ogrodzie i słuchanie ulubionej playlisty. Kilka moich pozostałych zainteresowań to: czytanie, śpiewanie, rysowanie i budowanie domów w grze The Sims 4.

Jak każda istota ludzka mam swoje zalety i wady. Myślę, że jedną z moich głównych zalet (i wad jednocześnie) jest perfekcjonizm, czasami nadmierny. Nigdy nie mogę się przemóc, aby udostępnić w internecie jakąkolwiek pracę. Z tego powodu bardzo rzadko zmieniam profilówki i najczęściej proszę znajomych o zrobienie ich za mnie. Zawsze sprawdzam każdą wiadomość, którą mam wysłać. Chyba spaliłabym się ze wstydu, gdyby ktoś zauważył nawet najmniejszy błąd. W całym swoim życiu wstawiłam tylko jeden rysunek wykonany w świecie rzeczywistym i mimo, że spotkał się z pozytywnym odbiorem, ja nie mogłam pozbyć się uczucia, że jest za mało "idealny".
W awatarię gram już prawie cztery lata, ale blogi o takiej tematyce śledzę dopiero rok.

Mój paszport:

Kilka ciekawostek o mnie:
1.Mój nick na awatarii wziął się z mojej ulubionej serii książek "Gone". Pozdrawiam ludzi, którzy wiedzą kim jest Diana Ladris ;)
2.Przez dłuższy czas awatara była dla mnie substytutem dla gry The Sims 4. Gdy nareszcie dostałam upragnione simsy, zrobiłam sobie miesięczną przerwę. Po tym czasie wróciłam, ponieważ na nk zostawiłam wiele osób na których mi zależało.
3.Oprócz awatarii bardzo lubię grać w Undertale do którego przekonała mnie przyjaciółka :)
4.Z jakiegoś niezidentyfikowanego powodu zawszę robię literówkę w słowie "awataria". Nie mam pojęcia dlaczego.
5.Pod moimi postami będę się podpisywać Emilka :)

To już chyba wszystko, co chciałam napisać. Kurcze, rozpisałam się trochę :') Jeśli dotrwałeś do końca, to mam nadzieję, że wywarłam dobre wrażenie.
Pozdrawiam
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz