Playlista

Strony

4 lipca 2017

Spróbuj zapamiętać #1

Cześć!
Pewnie większość z Was bawiło się w zapamiętywanie licz lub obrazków. Postanowiłam zrobić taką zabawkę, ale zamiast licz będą do zapamiętania różne rzeczy z gry np. ubrania. Oczywiście nie chcę abyście mówili dokładnie nazwę bluzki lub spodni. Myślę, że z łatwością zapamiętacie, ponieważ jest tylko pięć elementów. Musicie przyglądać się im przez dziesięć sekund, a następnie napisać sobie gdzieś na kartce to co zapamiętaliście (bez podglądania). Jeśli chcecie możecie napisać czy wam się udało napisać wszystko poprawnie. ☺



                                           
Dodałam liczby, abyście wiedzieli od czego zacząć. Mi osobiście udało się zapamiętać wszystkie elementy. Planuję jeszcze dodać jeszcze jeden post z tej serii. Oczywiście poziom będzie trudniejszy. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał mimo tego, że jest krótszy niż zakładałam. Powodem tego jest brak dzisiaj czasu. Następne posty będą dłuższe. 

Życzę miłego dnia!
/Karina

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Musisz w ciągu 10 sekund zapamiętać, w jakim ustawieniu są pokazane elementy na obrazku, a później z pamięci wypisać sobie na kartce. Nie wiem, w czym tutaj jest problem.
      /Kinga

      Usuń
    2. Kinga dokładniej wytłumaczyła, więc nie powinno być już problemów.
      /Armor

      Usuń
    3. xD wiescie ze ja niie ogarniam i thx za wytlumaczenie

      Usuń