Playlista

Strony

8 lipca 2017

Co tam słychać na rosyjskiej Awatarii?

Hej... Cześć... Witajcie!

Dokładnie pierwszego lipca zalogowałem się na rosyjską Awatarię. Już kilka razy grałem tam, ale coś mnie tknęło, żeby wejść. Miałem dużo energii, więc postanowiłem poszukać części map. Okazało się, że nie tylko ja ich szukałem. Razem ze mną byli również Polacy: sweet Emi, Vaillemo, Alan oraz później Iron Woman, czyli nasza Kinga. Allan stoi tuż przy Villemo, natomiast ja stoję obok sweet Emi.


Jak wiecie, mapy można odnaleźć nie tylko na plaży. Postanowiłem się wybrać do parku, gdzie znalazłem przemiłą Ukrainkę. Umiała mówić po polsku, ale wolała język angielski. Zobaczcie naszą konwersację! Proszę jednak, o nie zwracanie uwagi na błędy popełnione przez moją koleżankę lub mnie. Nie jestem perfekcyjnym anglikiem, starałem się, ale sami wiecie. Ta rozmowa była spontaniczna. Na szczęście zrozumieliśmy się.







Powyżej widać Kingę, która wyznaje swoje sekrety 😂.







Mam nadzieję, że każdy zrozumiał o czym pisaliśmy, ponieważ jest to dość prostym językiem. Jeżeli nie, to proszę o wpisanie sobie do tłumacza Google *** .

Serdecznie pozdrawiam Cię, jeśli to czytasz i coś rozumiesz 😉.

A czy Wy gracie w rosyjską wersję Awatarii i co o niej sądzicie?


Pozdrowienia!
/Kevin

P.S.: Tak, jak na początku wspomniałem, ta rozmowa miała miejsce 1 lipca, czyli dwa dni po moich urodzinach. Jeżeli ktoś zauważył błąd w wieku napisanym przeze mnie, to przepraszam, ale jeszcze się nie przyzwyczaiłem do 16.

6 komentarzy:

  1. "Kinga, która wyznaje swoje sekrety" Hahaha, piękne :D
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja grałam na polskiej na fb ale mi fb usunęli i teraz tylko na rosyjskiej gram bo polska awataria to za przeproszeniem gówno nic nie dodają. Pozdrawiam tych co grają na VK. Teraz jestem tak jakby rosjanka xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem nie używaj Tłumacza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego tłumacza? On go nie używał xD
      /Kinga

      Usuń
    2. No właśnie to widać. Nawet Tłumacz nie napisałby "She don't" i "she always don't lying". Nie bierzcie się za coś, czego nie umiecie. A jak chcecie to robić na siłę to sprawdzajcie poprawność bo ja, jako miłośniczka języka angielskiego, jestem zdruzgotana.

      Usuń
    3. Każdemu błędy mogą się zdarzyć. Sam Kevin na początku przyznał, że nie jest w tym perfekcyjny.
      /Kinga

      Usuń