Playlista

Strony

20 lipca 2017

Zakończenie komiksu #2.

Hej... Cześć... Witajcie!

Dokładnie osiemnastego czerwca wróciłem z mojej przerwy, o której Was nie powiadomiłem. Przepraszam, ale zbyt dużo się wtedy działo. Godnie zastąpiła mnie moja kuzynka. Niestety wyjeżdżam nad polskie morze już w poniedziałek, dlatego dużo postów z mojej strony się nie pojawi. W tym tygodniu nie zobaczyliście Sherlocka #3, ponieważ nie zdążyłem go przygotować. Na pewno pojawi się w zbliżającym się tygodniu. Będzie on napisany przez Agatę, ale wszystkie zastosowane materiały w poście będą zrobione przeze mnie.
***
Dzisiaj czas na drugą część. Komiks, który będziemy omawiać, to... "Romans w klubie"! Zobaczmy jak się prezentuje:





Jak widzimy powyżej, grupka chłopaków postanowiła wybrać się do klubu. Gdy już tam przybyli, jeden z nich zauważył piękną dziewczynę. Od razu do niej podszedł i zaczął zarywać do tańca. Po kilku minutach tzw. "dzikich densów" wypili drinka, zatańczyli wolny taniec oraz pocałowali się (wnioskuję po serduszku miedzy nimi na ostatnim obrazku).
Czas wywnioskować, co mogło wydarzyć się dalej...

Wniosek 1.
Komiks kończy się tak, że chłopak zaproponował dziewczynie, aby zostali parą i żyli długo i szczęśliwie.

Wniosek 2.
Komiks kończy się tym, że był to tylko przelotny romans. Zakochani byli pod wpływem alkoholu i już nigdy więcej się nie spotkali.

Wniosek 3.
Komiks kończy się uświadomieniem chłopakowi, że dziewczyna ma chłopaka i tylko go uwodziła dla zabawy.

Wniosek 4.
Komiks kończy się powrotem wszystkich do domu. Rankiem chłopak przypomina sobie, że nic nie wie o pięknej nieznajomej.Wieczorem znowu wybiera się ze znajomymi do klubu, ale nie znalazł jej tam. Zrezygnowany zapomina o dziewczynie i wraca do codziennego życia. Gdy pewnego razu wybiera się do Centrum handlowego znów ją widzi. Od teraz żyją długo i szczęśliwie.

Czas na Was! Wybierzcie odpowiedni według Was wniosek i zagłosujcie w sondzie poniżej.





Pozdrawiam
/Kevin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz