Playlista

Strony

22 października 2017

Przetrwasz? #0

Cześć!

Dzisiaj z nudów, rozwiązywałam sobie quizy na stronie sameQuizy i zobaczyłam tam nietypowy quiz. Polega on na tym, że ma się do wyboru kilka odpowiedzi, a jeśli dobrze się zaznaczy, pojawia się kolejne pytanie. Najwięcej takich quizów jest właśnie o przetrwaniu, dlatego uznałam, że jest to świetny pomysł na serię na zapisy.

Na czym będzie polegać ta seria?


Tak jak napisałam wcześniej. Będziecie musieli wybrać odpowiednią odpowiedź, aby przejść do następnego pytania. Jeśli źle się wybierze, no cóż, odpada się oczywiście. Osoba, która dotrwa najdalej, wygrywa. 


W serii może brać udział od pięciu do dziewięciu osób. Na początku każdy dostaje dwie "karty". 

1.Inny los-powoduje, że przy wybraniu złej odpowiedzi, można pozostać w grze. Można użyć raz. 
2.Pomoc-jeśli są do wyboru trzy opcje (lub więcej) i nie wie, którą wybrać, można użyć tej karty. Wtedy pozostają dwie opcje (jedna zła i jedna dobra). Można użyć dwa razy.

Jeżeli chcecie się zgłosić musicie napisać w komentarzu:
  • Imię,
  • Nick w grze,
  • Grasz na Facebooku, czy na NK, 
Oczywiście bez nagród by się nie obeszło. 😏

1 Miejsce- vip na 5 dni, dyplom+zdjęcie na bloga,
Pozostałe osoby-kosz róż, 3 rzeczy z warsztatu, dyplom+ zdjęcie na bloga

Nie ma drugiego miejsca i trzeciego, ponieważ tylko jedna osoba wygrywa. Pozostaje jeszcze jedna sprawa- temat. Zbliża się Halloween, więc postanowiłam, że temat będzie taki creepy. 😂
Zostawiam dla Was sondę, w której możecie wybrać temat. Jeśli czegoś nie rozumiecie, proszę o napisanie komentarza w tej sprawie.
Życzę miłego dnia!
//Karina

8 komentarzy: