Playlista

Strony

16 sierpnia 2017

Zostań Mistrzem Profilówek #1

Witajcie, moi drodzy!
Post miał się pojawić parę dni temu, ale ze względu na okoliczności i trochę pracy włożonej w znalezienie wszystkich materiałów, opisanie itd. jest dzisiaj. Jeszcze chcę Was uświadomić, że też jestem człowiekiem, a wypytywanie mnie ciągle ,,kiedy mistrz profilówek?'' mnie po prostu wkurza. Jeśli ktoś mnie będzie o to pytał, to po prostu zakończę tę serie. Nagród nie będzie. A propos nagród. Wszystkie (wraz z tymi pocieszenia) będą rozdawane po ukończeniu tej edycji. Przejdźmy już do posta.
Zapomniałabym. To jest pierwszy i ostatni raz, kiedy na profilówce znajduje się rzecz nie z gry, tylko zrobiona przez rosyjskich graczy i przymykam na to oko. 

Pierwsze zadanie polegało na tym, że trzeba było zrobić profilówkę do piosenki. Jak sobie poradzili uczestnicy?
KC Dominik, ,,Mama mówiła mi"
Ola zdecydowała się na minimalizm. Na profilówce widzimy jedynie dwie postacie (matkę i córkę) oraz dymki. Mimo tego wyszła ładnie.

Taylor, ,,What you do"

Na zdjęciu Oliwia jest na plaży z pistoletem w ręce. Pewnie, żeby mnie postrzelić, jeśli coś o jej profilówce źle powiem. Na kolejnych planach widzimy plażę oraz falę i słoneczko dodane przez Taylor. Według mnie jej praca wygląda ładnie. Muszę przyznać, że jest na niej trochę pusto. Lepiej by było, gdyby awatarka stała bliżej.
Asia xnx, ,,Llama In My Living Room
Asia (tak jak Ola) zdecydowała się na minimalizm. Na profilówce możemy zobaczyć jej awatarkę i w tle klatkę z teledysku. Mimo prostoty jest cudna. Jedyne co bym dodała to obwódkę.

Aeneo, ,,4 Pory Roku
Aeneo zrobiła profilówkę  z czterech obrazków przedstawiających pory roku. Widać, że nie poszła na łatwiznę i odwaliła świetną robotę. Jedyne czego mi brakuje, to liście na trzecim zdjęciu.
Kitsune, ,,Malibu"
Kitsune wszystko namalowała i po prostu wyszło jej to świetnie. Na pewno niejedna osoba by pozazdrościła takich umiejętności. Jedyne co bym zmieniła to kolor włosów, bo zlewa się trochę z wyspą na trzecim planie.
      
Gabi, ,,Alone"
Gabi postanowiła zrobić sama ubranie i dymek. Widzimy na niej awatarkę, która płacze, bo jej "krasz" ją odrzucił...  Profilówka jest dosyć skromna i nie mam zbyt o czym pisać. 

Aelin,  ,,Holidays"
Aelin również postanowiła zrobić rysunek. Zrobiła go podobnym stylem co Kitsune. Widzimy tutaj awatarkę opalającą się na leżaku (wygląd na ciut niedokończony, ale pewnie tylko mi się tak wydaje 😆). 
Black Rose, ,,Cry Baby"
Black Rose ukazała na profilówce płaczącą dziewczynkę. Dobrym pomysłem było danie czarno-białego filtra. W kolorach by wyglądało trochę gorzej. 

Gratka, ,,Tylko biedronka nie ma ogonka"
Gratka zrobiła profilówkę do najpiękniejszej piosenki na świecie - ,,Tylko biedronka nie ma ogonka" 💗. Na zdjęciu zobaczyć możemy dwie biedronki: jedną dosyć humanoidalną oraz zwykłą. Ta druga ma na sobie jedynie spódnicę i stanik (chyba, że to taka bardzo krótka koszulka...). 

Kiś Ogórki i Half  Dead niestety nie oddali mi pracy.
Która profilówka spodobała wam się najbardziej, a która najmniej? Kto według Was powinien odejść? Oddajcie swój głos w sondzie! klik
Następne zadanie pojawi się 23 sierpnia.
Do zobaczenia!
/Frisk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz