Playlista

Strony

25 lipca 2017

Under Twenty #2

Witam!

Oto kolejna część serii "Under Twenty". Tym razem stworzyłam stylizację. Jak mówi nazwa serii, nie mogłam wykorzystać więcej niż 20G. To nie jest duża suma dla graczy znających sposób na darmowe 10G, ale pozostali mogą mieć problem z zebraniem tyle złota. Właśnie dlatego będę się starać używać najmniej G jak się da 😉.


Oto rezultat moich starań. To, że biel i brąz dobrze się razem komponują, można było zobaczyć w poprzednim poście z tej serii. Wykorzystałam brązową spódniczkę, która nie jest zbyt często używana, chociaż według mnie powinna. Nie kosztuje wiele, a pasuje praktycznie do wszystkiego. Oprócz spódniczki użyłam jeszcze bluzki, którą dostajemy na starcie. To również obniżyło koszt. Najdroższym elementem są buty, jednak myślę, że warto zainwestować. Całość dopełniają delikatne kolczyki. Stylizacja idealne na letnie dni.

Koszt:
  • kolczyki "Madam" - 800S;
  • buty "Anastasia" - 1500S;
  • biały top - 0S (dostajemy go po rozpoczęciu gry);
  • brązowa spódniczka - 14G
Razem: 2300S + 14G

Myślę, że cena jest całkiem przystępna. Złoto można łatwo zdobyć poprzez zadania, jeśli ktoś nie zna sposobu na G. Ze srebrem też raczej nie będzie problemu - 2300 to nie jest duża suma.

Pozdrawiam
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz