Playlista

Strony

17 lipca 2017

Pokoje Awatarów #11,5 - wyniki pierwszej dziesiątki!

Witajcie!
Szczerze mówiąc, zapomniałam o głosowaniu na najlepszy pokój pierwszej dziesiątki osób z serii. Na szczęście przypomniała mi o tym pewna osoba, za co z góry dziękuję.


POST Z SALONAMI I SYPIALNIAMI >>> LINK

Chcę zaznaczyć, że moja ocena najbardziej zaważy w punktacji.
Poznajmy wyniki sondy w kategorii "Salon":


Według Was Aelin (dawna Karou) ma najładniejszy salon ze wszystkich, które brały udział w głosowaniu. Niestety w tej sondzie zapomniałam zmienić przeliczanie na punkty, więc sama musiałam to zrobić:
  • Emilka: 2 głosy (moja ocena = 8);
  • Karou: 4 głosy (moja ocena = 10);
  • Michał: 3 głosy (moja ocena = 8);
  • Naesta: 1 głos (moja ocena = 6);
  • Uzależniona: 3 głosy (moja ocena = 9).
Tutaj nie mam wątpliwości. Najwięcej punktów przyznałam Karou, więc ona bezkonkurencyjnie wygrywa główną nagrodę: kosz róż!

Pokój laureatki

***

Czas przejść do wyników w kategorii "Sypialnia":


W tym wypadku niestety mamy remis między Laurą a Primadonną. Przypomnijmy sobie moją ocenę wszystkich sypialni:
  • Limonkowa: 1 głos (moja ocena = 7);
  • Taylor: 1 głos (moja ocena = 8);
  • Laura: 2 głosy (moja ocena = 10);
  • Primadonna: 2 głosy (moja ocena = 10).
Cóż, mamy mały problem. Po dłuższym namyśle stwierdziłam, że ładniejszą sypialnię ma Primadonna. I to właśnie jej postanowiłam dać główną nagrodę: kosz róż!

 Pokój laureatki

Gratuluję! Za chwilę opublikuję kolejny post z tej serii. Tym razem zaczniemy drugą dziesiątkę wnętrz.

Pozdrawiam!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz