Playlista

Strony

10 lipca 2017

Pokoje Awatarów #11 - mała zmiana przebiegu serii + podsumowanie

Witajcie!
Muszę przyznać, że trochę zaniedbałam moje serie ze względu na zabawę "Jeden z dziesięciu". Jedną z nich są "Pokoje Awatarów". Nie miałam na tyle czasu, aby publikować tyle postów. Postaram się już pisać wszystko zgodnie z planem na miarę moich możliwości.

Długo myślałam nad tą serią i wpadłam na pomysł, aby coś zmienić. Samo ocenianie jest trochę bezsensu. Przydałyby się jakieś nagrody dla najładniejszych pokoi, prawda? Dlatego postanowiłam dokonać pewnej korekty.
W związku z tym, że ceniłam już równe 10 pokoi, pomyślałam, aby po każdej dziesiątce podsumować tę część i jeszcze raz przypomnieć Wam moje oceny. Dodatkowo zamieszczę sondy, w której będziecie mogli zdecydować, jaki pokój jest najładniejszy ze wszystkich i powinien wygrać. Oczywiście nie będzie to najważniejsza opinia, ponieważ liczą się także punkty przyznane przeze mnie. Na koniec wyłonimy zwycięzcę i przedstawię Wam wyróżnione przeze mnie wnętrze. W ten sposób dwa pokoje mogą wygrać. Oczywiście dla numeru 1 będzie bogatsza nagroda (za G) niż dla wyróżnienia. Możecie się również spodziewać dyplomów na pamiątkę.
Muszą być też kategorie (salon, sypialnia, kuchnia, łazienka i inne.). Dlatego liczba zwycięzców będzie duża. Natomiast wyróżnienie tylko jedno.

***

Przejdźmy do podsumowania pierwszej dziesiątki pokojów.

Kategoria: SALON


Pokój Emilki:

Moja ocena: 8/10

***
Pokój Karou:

Moja ocena: 10/10

 ***

Pokój Michała:

Moja ocena: 8/10

 ***

 Pokój Naesty:

Moja ocena: 6/10

***

Pokój Uzależnionej:

Moja ocena: 9/10

_________________________________________________________

Kategoria: SYPIALNIA


Pokój Limonkowej:

Moja ocena: 7/10

 ***

 Pokój Taylor:

Moja ocena: 8/10

***

Pokój Laury:

Moja ocena: 10/10

***

 Pokój Primadonny:

Moja ocena: 10/10

_________________________________________________________
Już teraz muszę wyróżnić drugi pokój Emilki, ponieważ jest inny od pozostałych, a według mnie zasługuje na wyróżnienie:


Dyplom i nagrodę przekażę Ci w ten weekend, podobnie jak dwóm zwycięzcom.

Czas na zagłosowanie w sondach macie do tego piątku (14 lipca). W sobotę opublikuję wpis z wynikami i dyplomami oraz ustalimy sposób odebrania nagród.

To tyle na dziś.
/Artemida

4 komentarze: