Playlista

Strony

9 lipca 2017

Ty decydujesz! #1

Witam!

Postanowiłam rozpocząć swoją pierwszą serie. Będzie polegała na dokonywaniu wyborów, które będą wpływać na dalszy ciąg historii. Instrukcja może wydawać się trochę skomplikowana, jednak jestem pewna, że sobie poradzicie ;)

Instrukcja:
1. Zapamiętuj lub zapisuj gdzieś symbole przy odpowiedziach które wybrałeś.
2. Gdy skończysz czytać jeden fragment, przejdź do następnego który oznaczony jest symbolami odpowiedzi, które wcześniej wybrałeś.
3. Wybieraj mądrze! Wszystkie odpowiedzi będą miały wpływ na wynik końcowy.

***

Jest trzecia w nocy. Zdałeś sobie sprawę, że ze snu wybudził ci dźwięk powiadomienia. Sprawdzasz telefon. Okazuje się, że to powiadomienie o wiadomości napisanej przez twoją przyjaciółkę.            
 Wiadomość brzmi: 
Twoja odpowiedź:


                                    ⧫                                         ♥

Nie czekasz aż przyjaciółka odpisze i zdenerwowana kładziesz się spać.

Piszesz z przyjaciółką przez kilka minut, ale przypominasz sobie, że powinnaś być jutro wyspana, więc wracasz do łóżka.



Za kilka minut zaczyna się przedstawienie. Patrzysz na swoją przyjaciółkę. Trzęsie się ze strachu. Proponujesz jej pójście razem do baru po występie aby poprawić jej humor. Zgadza się. Po chwili prosi Cię o ostatnią próbę zanim wejdziecie na scenę.

Zgadzasz się i razem powtarzacie swoje role.

π Nie zgadzasz się i mówisz, że nie potrzebujesz powtórki.

***

π Nie poszło wam najlepiej. Nie byłaś wystarczająco skoncentrowana i zapomniałaś swojego tekstu podczas kluczowego momentu. Jesteś wściekła i zrzucasz całą winę na przyjaciółkę.

⬆ Przedstawienie wyszło wspaniale. Dzięki temu, że powtórzyłaś swoje kwestie byłaś o wiele bardziej pewna siebie.

⬆ Przedstawienie wyszło wspaniale. Dzięki temu, że powtórzyłaś swoje kwestie byłaś o wiele bardziej pewna siebie. Uważasz, że sukces to wyłącznie twoja zasługa.

π Przedstawienie wyszło tak sobie. Bianka ze stresu pomyliła się kilka razy. Trochę żałujesz, że nie zgodziłaś się gdy przyjaciółka prosiła cię o powtórkę.  Mimo wszystko, nie jesteś na nią zła i pocieszasz koleżankę.


Idziesz do baru i zamawiasz kawałek ciasta. Czekasz na Biankę, ale ona nie przychodziła. Wreszcie pojawiła się, spóźniona o prawie godzinę. Twoja reakcja:

"Co ty sobie wyobrażasz?! Nie dość, że nie poszło ci tak dobrze jak mi, to jeszcze teraz się spóźniasz! Nic nie potrafisz dobrze zrobić!" = ൦

"Nareszcie jesteś! Co się stało?" = │

Jej odpowiedź:

π ൦ "Więc ściągnęłaś mnie tu tylko żeby na mnie krzyczeć i mówić mi jaka jestem okropna? Jeśli tak, to myślę, że mogę już sobie iść!" Bianka wychodzi z baru.


π│"Autobus mi uciekł. Właściwie to czemu mnie tutaj zaprosiłaś? Myślałam, że jesteś na mnie zła." Bianka stoi i patrzy podejrzliwie.

൦ "O co ci chodzi? Myślałam, że jesteś zadowolona z naszego sukcesu." Bianka stoi obok twojego stolika.


"Autobus mi uciekł. Zamawiamy coś? Musimy uczcić nasz sukces! Bianka siada obok ciebie."


⬆ ൦ "O co ci chodzi? Myślałam, że jesteś zadowolona z naszego sukcesu." Bianka stoi obok twojego stolika.


⬆│"Autobus mi uciekł. Zamawiamy coś? Musimy uczcić nasz sukces! Bianka siada obok ciebie."


π ൦ "O co ci chodzi? Myślałam, że nie jesteś na mnie zła. Bianka stoi obok twojego stolika."


π│"Autobus mi uciekł. Zamawiamy coś? Musimy uczcić twój sukces! Bianka siada obok ciebie."

***

Nagle zauważasz, że mężczyzna siedzący przy stoliku obok cały czas się tobie przygląda. Wychodzisz do toalety. On idzie za tobą.

Przyspieszasz i chcesz się jak najszybciej znaleźć w toalecie. Nieznajomy też przyspiesza. = » 

Udajesz, że nic się nie stało i po kryjomu dzwonisz do przyjaciółki. = ४

π ൦ » = ⬆ ൦ » = » = π│» = π ൦ » Chowasz się w kabinie, ale ten człowiek siłą otwiera drzwi i przystawia ci do twarzy kawałek materiału. Tracisz przytomność.

π ൦ ४ Bianka nie odbiera. Podejrzany facet przystawia ci do twarzy kawałek materiału. Tracisz przytomność.

π│४ = π ൦ ४ = π│४ Bianka odbiera.Mówisz szeptem, że jakiś człowiek chyba chce ci coś zrobić. Ona rozłącza się i ucieka z baru. Nieznajomy przystawia ci do twarzy kawałek materiału. Tracisz przytomność

⬆ ൦ ४ = ४Bianka odbiera. Mówisz szeptem, że jakiś człowiek chyba chce ci coś zrobić. Ona coś mówi, ale nie słyszysz odpowiedzi. nieznajomy wytrąca ci telefon z dłoni i przystawia do twarzy kawałek materiału. Tracisz przytomność.

│४ = │» Chowasz się w kabinie, ale ten człowiek siłą otwiera drzwi i przystawia ci do twarzy kawałek materiału. Widzisz Biankę, która wbiega do toalety. Później tracisz przytomność.


४ Bianka odbiera. Mówisz szeptem, że jakiś człowiek chyba chce ci coś zrobić. Rozłączasz się. kątem oka widzisz zbliżającego się nieznajomego. Podbiega do ciebie i przystawia do twarzy kawałek materiału. Widzisz jak twoja przyjaciółka szarpie się z mężczyzną. Tracisz przytomność.


⬆│»  Bianka biegnie za tobą do toalety. Razem próbujecie powstrzymać tego człowieka, ale jest zbyt silny. Popycha cię, uderzasz głową o kant umywalki i tracisz przytomność.


π│»  Chowasz się w kabinie, ale ten człowiek siłą otwiera drzwi i przystawia ci do twarzy kawałek materiału. Bianka zbyt bardzo się boi i ucieka. Tracisz przytomność.


***

Ciąg dalszy nastąpi...

Ta z innej beczki, to postanowiłam zmienić nick i wygląd. Oba są inspirowane postacią z gry Undertale - Toriel Dreemurr. Tak się teraz prezentuję:



Mam nadzieję, że nowa seria wam się spodoba :)
Pozdrawiam
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz