Playlista

Strony

21 lipca 2017

Niecodzienne sytuacje na Awatarii #2

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z moim przedostatnim postem przed moją przerwą. To właśnie dzisiaj koło północy wyjeżdżam na wakacje. Postanowiłam skorzystać z chwili wolnego czasu i opublikować ten wpis z serii "Niecodzienne sytuacje z Awatarii".


Cóż to za piękna ortografia Pani Patrycji. Prowadzi Msze "Świente" dla niepełnosprawnych (na początku przeczytałam Msze Świetne 😂). Tylko pomyślmy, w jaki sposób na Awatarii można być niesprawnym? Może niektórzy mają tę niezwykłą moc? Ciekawe też, czy mają do księdza do odprawiania Mszy. Może to niezwykły kościół, gdzie prowadzi je kobieta?


 Tutaj mamy przykład katechezy dla Awatarów przez księdza Robaka. Temat warsztatów: "Bądźmy mili dla siebie". Na dłuższą metę taka lekcja może mieć jednak sens. Zastanówcie się, ile razy widzicie graczy, którzy wyzywają innych. Tylko nie sądzę, aby Ci ludzie wzięli sobie słowa ks. Robaka głęboko do serca 😄.


A kogoż to moje oczy widzą?! Donald Trump we własnej osobie 😂! Widać, że ta osoba słuchała w telewizji wystąpienia prezydenta Stanów Zjednoczonych. Jest święcie przekonany, że cała Polska go kocha.


Barabasz - bardzo ciekawy i oryginalny nick. Swoją drogą muszę przyznać, że zrobił na mnie złe wrażenie. Nie zaprosił nas na klozet party 😢. Tylko Gertruda otrzymała propozycję. Jak tak można?!


Wydarzenie dla pań z kompleksami. Julia daje porady, jak sobie powiększyć piersi. Skorzystacie z tej okazji? Druga taka może się nie przytrafić 😂.

Czas zakończyć ten wpis. Jeszcze dzisiaj wieczorem opublikuję dość ważnego posta informującego o mojej przerwie i wszystkich seriach.

Do zobaczenia później!
/Artemida

2 komentarze:

  1. Hahaha, chyba skorzystam z tego ostatniego ������
    /Taylor

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak to kto jest księdzem? Ja jestem! XD

    OdpowiedzUsuń