Playlista

Strony

4 lipca 2017

Cześć, jestem Ola

Hello!
Jestem Ola, i mam 13 lat. I będe tu dla Was pisała posty (przynajmniej do końca okresu próbnego). I chce na początku podziękować administracji bloga BA za to, że mnie przyjeliście!

Jak wcześniej wspomniałam, mam na imię Ola i liczę już 13 wiosen. Urodziłam się 16 marca i jestem z pod znaku ryby. Mieszkam na Kujawach zachodnich.  Interesuję się fotografią i opiekowaniem się zwierzętami. Uwielbiam także słuchać muzyki. Moimi ulubionymi gatunkami są Pop oraz Techno, ale innymi rodzajami nie pogardzę. Gdy nie ma zbytnio warunków do przybywania na dworze, gram z bratem w Lol'a. Więc lubię dużo rzeczy :D .

Mam już jednego bloga na którym piszę od kilku miesięcy. Nie będę się reklamować, bo po co mi to? Piszę z pasji, a nie dla sławy, by być znanym i lubianym. Lecz z drugiej strony, jestem ciekawa jak jest żyć na dużym blogu. Lecz cofnijmy się o 2 lata, czyli kiedy "Stylowa Awataria" funkcjonowała. Tak, byłam tam i bardzo dobrze to wspominam. To moję stawianie "XD" po każdym zdaniu. Aż się łezka w oku kręci.

Przechodząc do Awatarii, zaczęłam w nią grać około 4 lata temu na FB. Później się przeżyciłam na NK bo poprostu myślałam, że jest tam lepiej. Nie gram na FB i nię będe porównywała jak jest tu i tam. Mój nick w grze to Just A Dream, czyli w tłumaczeniu na nasz język to : To tylko sen. Czasem chcę, aby tak było :P . Mam 16 poziom .



Więc, to na tyle! Mam nadzieję, że przyjemnie się będzie tutaj dla Was pisało i zostanę tu na dłużej! Do zobaczenia!
/Ola 
                                                                                                                                                   

1 komentarz: