Playlista

Strony

17 lipca 2017

Te emoji brzmią znajomo! #1

Witam!

Postanowiłam zacząć nową serię, ponieważ mam chwilową blokadę twórczą i brakuje mi pomysłów na ciekawe historie do serii: "Ty decydujesz!". Właściwe "Te emoji brzmią znajomo!" to bardziej mini zabawa niż seria. Odpowiedzi do zagadek piszcie w komentarzach. Przewidziane są  Nie ma żadnych zapisów, więc kto pierwszy ten lepszy ;)
Ta zabawa będzie polegać na skojarzeniach. Musisz odgadnąć nazwę bloga, sławnej osoby lub czegokolwiek związanego z awatarią. Gdy będziesz pewien o kogo/co chodzi, napisz odpowiedź. Aby otrzymać nagrodę, wszystkie odpowiedzi muszą być poprawne.
Przykład:
(Podpowiedź: Galeria Sław)
👦😄14 👧😄15
Odpowiedź: Szczęśliwy i Szczęśliwa

Każda część będzie miała trzy poziomy. Zaczynajmy! 

Poziom łatwy:
(Podpowiedź: Galeria Sław)
🍯👧🔝

Poziom średni:
(Podpowiedź: blog, który pojawił się na LA)
 👋🅰

Poziom trudny:
(Podpowiedź: znana osoba)
 👧👗👑☪👎  

Powodzenia!
Emilka

9 komentarzy:

  1. 1. Honey 2.Hej Awatario? 3. Valide Sultan :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobna seria była na blogu Kosmos Awatarii. Praktycznie taka sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i była, ale kiedyś. Po za tym nie mogła być taka sama, ponieważ każdy ma inny umysł i powstanie zawsze zupełnie inne hasło. /Agles

      Usuń
    2. Nie chodzi o hasła. To tak samo ja bym mogła/mógł kraść zabawy od innych blogów, bo były?

      Usuń
    3. Faktycznie. Pamiętam tę serię na tamtym blogu. Zwrócę uwagę Emilce.
      /Kinga

      Usuń
    4. Nigdy nie czytałam KA, więc nie miałam pojęcia o istnieniu takiej serii. Nie zamierzałam od nikogo kopiować pomysłu, chyba po prostu wpadłam na podobny. Oczywiście zabawa nie będzie kontynuowana, zamiast niej pojawi się jakaś inna. /Emika

      Usuń
  3. Laura na blogu Kosmos Awatarii też ją zgapiła. Pierwszą osobą, która takie coś wprowadziła, była Seal Skin z RA. http://renesans-awatarii.blogspot.com/2015/12/emotikon-quiz-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, jak fajnie, że ludzie często mówią, iż ktoś coś złapią gdy nawet nie wie o tym. Ludzie często wpadają na te same pomysły.

      Usuń
    2. *zgapił
      Głupia autokorekta. -_-

      Usuń