Playlista

Strony

3 lipca 2017

Cześć!

Hej!
Jestem jedną z trzech osób, które dostały się na okres próbny. Jak każda inna osoba na okresie próbnym powinnam napisać post powitalny. Dziękuje również za danie mi szansy na tym blogu.
Na imię mam Karina i mam 14 lat. Mieszkam na wsi w województwie wielkopolskim. Dokładnego miejsca zamieszkania nie chcę Wam podawać. Jestem osobą przede wszystkim miłą i zabawną oraz godną zaufania. 

Interesuję się historią, jazdą na łyżwach, siatkówką, Japonią (głównie anime i postacie z legend) oraz muzyką. Gatunki, które najczęściej słucham, to: rock (różne rodzaje), pop i techno. W przyszłości planuję iść na studia psychologiczne. Kiedy mam wolny czas czytam książki bądź rysuję, ale zdarza się, że gram na instrumentach muzycznych. 

Swoją przygodę z blogami zaczynałam w styczniu 2016 roku. Założyłam wtedy swojego pierwszego bloga, lecz został zamknięty. Niedługo potem powstał nowy blog na, którym osiągnęłam większy sukces. 


W Awatarię gram już prawie 5 lat. Grałam na różnych stronach, ale postanowiłam zostać na NK. 
Aktualnie mam nick Armor, ale wydaje mi się, że większość ludzi mnie zna jako Megumi. U niektórych to nawet zostało i nadal tak na mnie mówią. Jeśli macie do mnie jakieś pytania to piszcie je w komentarzach. 

Życzę miłego dnia, pozdrawiam!
/Karina 



2 komentarze: