Playlista

Strony

28 lipca 2017

Aktualizacja Awatarii #4 - Smartfony

Cześć!

Ostatnie dni na Awatarii nie były zbyt przyjemne. Ciągłe błędy, brak lokacji i wywalanie z gry sprawiały, że odechciewało nam się grać. Jednak, zazwyczaj gdy mają miejsce takie wydarzenia, poprzedzają one aktualizację. Lecz tym razem to nie jest zwykła aktualizacja. Na Awatarię zostały wprowadzone telefony!


Na pasku doszła nam ikonka oznaczona: "Smartfon". Zapewnia ona szybki dostęp do awataryjnej komórki.

Taki ekran pokaże nam się, jeśli klikniemy w ikonę smartfona. Dzięki niemu możemy pisać do swoich znajomych, przyjaciół oraz bliskich.


Tak wygląda pojedyncza rozmowa. Pisałam do swojego zapasowego konta, ale niestety ono nie mogło odpisać. I tu właśnie jest problem. Wielu graczom po próbie napisania czegokolwiek wyświetla się komunikat: "Masz za mało złotych monet". Czy to oznacza, że pisanie do znajomych nie jest darmowe? Nie do końca. Mi nie wyświetla się ten komunikat, bo mam na swoim koncie trochę złota. Jednak wysyłanie wiadomości nie zabiera mi G. 


Oprócz zwykłego pisania dostaliśmy też możliwość zamieszczania ogłoszeń. Te z kolei są już płatne. Poświęciłam się i postanowiłam wypróbować tą opcję 😄. Takie ogłoszenie będzie się utrzymywać minutę.


Trzecią akcją, którą można wykonać na komórce jest zrobienie sobie popularnego selfie.
Efekty:

Pięknie wyszło :') Możemy dodać do niego własne tagi. Domyślnie jednak dodawane są: #awataria #selfie #nick1 #nick2. Ja dodałam swój. Zdjęcie można zapisać oraz opublikować na NK.


 

Ostatnią rzeczą na naszym telefonie jest sklep. Możemy tu kupować kolorowe obudowy, akcesoria i dzwonki.


Swoją drogą zauważyłam pewną ciekawostkę. Jeden z dzwonków zostanie odblokowany dopiero po osiągnięciu poziomu 65. Czy to oznacza, że wkrótce będzie możliwe zdobycie nowych poziomów?


 Podczas korzystania z telefonów ukazuje nam się taka animacja.
***

Chyba omówiłam już wszystko, co doszło z aktualizacją. Podoba wam się? Ja osobiście mam mieszane uczucia. Pisanie do znajomych działa podobnie jak skrzynka pocztowa. Zamiast robić ogłoszenia za 3 g, można po prostu napisać na chacie, albo zrobić wydarzenie. Zdjęcia można robić w studiu fotograficznym, a sklep to tylko niepotrzebne dodatki. Ludzie zamiast pisać rozmawiać ze znajomymi normalnie, będą pisać. Uważacie pewnie teraz, że nic mnie nigdy nie zadowoli. Mylicie się. Bardzo mi się podoba fakt, że możemy napisać do znajomego z któregokolwiek miejsca na Awatarii, a jemu od razu wyświetli się nasza wiadomość.  Podoba mi się to, że selfie, które zrobimy są bardzo dobrej jakości i ładnie wyglądają. I oczywiście uwielbiam tę animację. Coś czuję, że to będzie duży problem dla awataryjnych szkół. Uczniowie, zamiast uczyć się, będą siedzieli w telefonach 😂.
Co myślicie o tej aktualizacji? Podzielcie się w komentarzu! 
Pozdrawiam 
Emilka

2 komentarze:

  1. Ja myślę że co do tego dzwonka na 65 lvl to administracja zerżnęła to z Rosji a im się nie chce dodać leveli bo na rosyjskiej awatarii najwyższy lvl to 68 a na polskiej tylko 55 lvl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem prawdopodobne. Jednak nie warto tracić nadziei, może kiedyś dodadzą kolejne zadania ;)
      /Emilka

      Usuń