Playlista

Strony

27 lipca 2017

Nowy protal społecznościowy z Awatarią?! #1

Cześć!

Chwilkę temu pisałam z moim kolegą na NK - Muradem. Był on bardzo zawiedziony. Dlaczego? Otóż przekierowało go z NK na nowy portal społecznościowy - GP (Game Planet). 


Nie miał żadnego wyboru, dlatego kliknął "Przejdź na platformę Game Planet". 


Okazało się, że jest to coś podobnego do NK. Są tam m.in. wszystkie gry. Jedynie wygląd inny.


Wszystko jest takie samo. Nie ma rosyjskich ubrań. Twoja Awataria z NK po prostu przenosi się na GP.


Chat i znajomi również się nie zmieniają.

Większość nie chce przechodzić na Game Planet. Wolą dawne NK, ale nie wiedzą jak tam wrócić. Na szczęście po dodaniu ogłoszenia na Awatarii wszystko się wyjaśniło!

Jak wrócić na NK z GP:
  1. Logujesz się na Game Planet.
  2. Włączasz Awatarię.
  3. U góry po prawej stronie masz przycisk "wyloguj". Obok jest napis "Prezent 50 EGB".
  4. Klikasz w ten napis (patrz punkt 3.).
  5. Masz do wyboru dwie opcje: zostajesz na stałe i dostaniesz w zamian 50EGB (50G) lub rezygnujesz z nagrody i wracasz na NK.
  6. Jeżeli chcesz wrócić wybierasz drugą opcję (patrz punkt 5.), jeżeli chcesz zostać i dostać 50G (rzeczywiście dostaniesz) wybierasz pierwszą opcję (patrz punkt 5.).
  7. Możesz się zalogować na NK i bez problemu dalej grać.
Niestety nie mogę Wam pokazać, jak to zrobić, ponieważ mi się taka sytuacja nie przydarzyła. Jeżeli Murad wróci, napiszę kolejnego posta i pokażę Wam, jak dokładnie wrócić na Naszą Klasę.

Powodzenia i do następnego posta!
/Agles

6 komentarzy:

  1. Mega pomysł już wiem jak to wykorzystać ;D Dziękuję ��
    //Olka xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściąga od Wojtka z AŚS!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że czytasz bez zrozumienia :) Post został napisany, ponieważ wiele osób nie chce mieć Awatarii na Game Planet. Wojtek napisał na swoim blogu, jak zdobyć te G. Natomiast ja piszę tutaj, że NK sprowadza ludzi na GP bez zgody i w jaki sposób wrócić na GP. Proszę o dokładniejsze czytanie ;)
      /Agles

      Usuń
    2. Po za tym sama nie wiedziałam, że Wojtek napisał takiego posta, bo nie znałam jego bloga. Dopiero przed chwilą kolega mi powiedział co to jest to AŚS. Napisałam tego posta, bo kilka osób chciało, a tak w zasadzie on powstał, bo dostałam materiały od Murada.
      /Agles

      Usuń
    3. Posty Agaty i Wojtka różnią się tematami. Nie widzę tutaj ściągania od AŚS.
      /Kinga

      Usuń