Playlista

Strony

24 lipca 2017

"Prawda czy fikcja?" #0 - ZAPISY

Witajcie!
Ostatnim razem wprowadziłam serię "Projekt Lady", ale niestety nikt się nie zapisał. Nie wiadomo z jakiej przyczyny. Może chodziło Wam o to, że w poście zostało napisane "mniej wyrafinowane" czy tam "rozpieszczone dziewczyny". Na Awatarii można spotkać takie dziewczyny. Mnie się nie da wliczyć, gdyż sama mam problemy i czasami jestem wybuchowa tak jak na blogu LA. Jest mi bardzo z tego powodu przykro i osobiście sama przeprosiłam. Między innymi zakończyła się taka akcja. A teraz przejdźmy do tematu.

Zadecydowałam, że seria "Projekt Lady" zostaje usunięta, a tym razem wprowadzę nową serię dotyczącą konkursu na VK.


Na czym polega seria?

Seria polega na tym, że pytania wymyślam z różnych źródeł takie jak: YouTube, Oficjalna grupa Awatarii i inne. W każdej rundzie pojawi się 5 pytań, a Wy musicie wskazać, które są fałszywe, a które prawdziwe. Seria będzie składać się z 7 rund.

Ile osób może się zapisać? Ile jest dni na podanie odpowiedzi?

Do serii może się zapisać od 10 do 15 osób. Na udzielenie odpowiedzi w komentarzach będziecie mieć 3 dni. Posty z wynikami i następnymi pytaniami będą się pojawiać co tydzień (poniedziałek).

Jak się zapisać?

Większość już chyba wie jak się zapisać ale mogę Wam przypomnieć:
- Imię bądź nick;
- formułkę: "Zapoznałem/łam się z zasadami serii oraz deklaruję swój czynny udział";
- Podpis.

Jakie są nagrody?

1 miejsce - VIP na 10 dni + dyplom;
2 miejsce - VIP na 5 dni + dyplom;
3 miejsce - 2x fontanna + 1x kosz róż + dyplom;
4 miejsce i inne - wybrana rzecz z warsztatu.

Zapisy trwają do 24.07 (do godziny 23:59), a dzień później rozpocznie się pierwsza runda. Zachęcam do brania udziału!

Pozdrawiam.
/Martyna

12 komentarzy:

  1. Primadonna
    "Zapoznałam/łem się z zasadami serii oraz deklaruję swój czynny udział
    Primadonna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt się nie zapisał, bo nikt cię nie lubi i taka prawda XDD A do tej twojej nowej zabawy pewnie nikt też sie nie zapisze, ojej ale nawet mi cię nie szkoda ^^
    //Plotara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego szanowny Anonim podszywa się pod Plotkarę? :)
      /Kinga

      Usuń
    2. Kinga on się pod nią nie podszywa, bo Plotkara nie ma nicku Plotara tylko Plotkara XD. Więc wiesz xd.

      Usuń
    3. A ch*j ich tam wie kto się pod kogo podszywa XDD co jak co ale plotkara by nie pisała z anonima X"D chyba

      Usuń
    4. Zawsze mógł zrobić literówkę, prawda? xD
      /Kinga

      Usuń
  3. Weronika
    Zapoznałam się z zasadami serii oraz deklaruję swój czynny udział w zabawie
    Werxka xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Selene.
    Zapoznałam się z zasadami.
    Deklaruję swój czynny udział w serii "Prawda czy fikcja?".
    //Pozdrawiam Selene (#PPA)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taylor
    Zapoznałam się z zasadami serii oraz deklaruję swój czynny udział
    //Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jo Kiś Ogórki zapisuje sie i będę broł w tej grze czynny udzioł XDD
    /Ogór

    OdpowiedzUsuń
  7. - Aeneo
    - "Zapoznałam/łem się z zasadami serii oraz deklaruję swój czynny udział."
    - //Aeneo

    OdpowiedzUsuń