Playlista

Strony

3 lipca 2017

Jeden z dziesięciu #6

Witajcie!
Jestem dzisiaj bardzo szczęśliwa i od tego momentu mogę w pełni cieszyć się wakacjami. Koło 10:00 poszłam do liceum, aby potwierdzić przyjęcie mnie do szkoły i już nie muszę się martwić, że zabraknie dla mnie miejsca. W piątek będą ostateczne listy uczniów i zobaczę, czy będę kogoś znać w mojej klasie.

Przejdźmy do kolejnego wydania serii "Jeden z dziesięciu". Doszły do mnie słuchy, że bardzo podoba Wam się ta seria. Jest mi bardzo miło 😉. Trzeba będzie za jakiś czas pomyśleć nad 4 edycją.


Pytanie piątej rundy:
Podaj nazwę nowego bloga, który poruszył temat Candy Girl - jednej z blogerek.

To pytanie nie przysporzyło większych problemów i wszyscy poza jedną osobą podali prawidłową odpowiedź.

Poprawna odpowiedź to:
Hejterzy Awatarii

Niestety dostałam informację od LetItBreathe, że pojechała na wakacje i poprosiła mnie, abym wypisała ją z rozgrywki. Kończysz swoją przygodę na 7 miejscu z dorobkiem 3 punktów. Dostajesz ode mnie jeden przedmiot warsztatowy do wyboru.
Jedyną osobą, która nie zdążyła odpowiedzieć na pytanie poprzedniej rundy jest HopeDiesLast. Zostaje Ci ostatnia szansa.
W tym momencie musimy się pożegnać z kolejną uczestniczką. Jest nią Taylor. Jako jedyna odpowiedziała błędnie na zadane pytanie. Otrzymałaś 8 miejsce i dostajesz ode mnie jeden przedmiot warsztatowy do wyboru.

Spójrzmy na tabelę i stanowiska naszych graczy:



Gratuluję dwóm uczestniczkom: Plotkarze i Uzależnionej. Cały czas mają do dyspozycji 3 szanse, a za chwilę przywitamy już 6 rundę!

Osoby zagrożone:
  • HopeDiesLast;
  • Primadonna;
  • Sweet Angel.
***

Przejdźmy do pytania kolejnej rundy!



Niestety nie potrafiłam inaczej w skrócie określić, o co mi chodzi w tym pytaniu. Pamiętacie jeszcze ostatnią aktualizację dodaną przez moderatorów Awatarii w lutym/marcu? Była ona dostępna zarówno w Rosji, jak i w Polsce. Naszym zadaniem było smażenie naleśników, aby zdobyć tytuł. Ale nie bez powodu dodali ten event. Był on związany z pewnym rosyjskim świętem. I teraz pytanie brzmi - jak nazywa się to święto?

Myślę, że jest to najtrudniejsze pytanie, jakie było do tej pory. Mimo to wierzę we wszystkich, że świetnie sobie z nim poradzicie. Czas na odpowiedź macie do 5 lipca do godziny 23:59. Dzień później opublikuję komentarze.

Życzę powodzenia i do zobaczenia w kolejnym poście!
/Artemida

6 komentarzy: