Playlista

Strony

19 lipca 2017

Under Twenty #1

Hej!

Za chwilę jadę do cioci i nagle wpadłam na fajny pomysł na serię. Po prostu idealna pora :')
W każdym razie ta seria to pewnego rodzaju challenge. Będę tworzyła stylizacje oraz pokoje, jednak koszt nie może przekroczyć 20 000 s (w przypadku pokoi) i 20 g (w przypadku stylizacji). Dzisiaj postanowiłam przygotować dla was projekt sypialni. Zapraszam!

 Tak prezentuje się nasze pomieszczenie. Postawiłam na styl art déco. Biel i brąz to doskonale pasujące do siebie kolory. Kremowe fotele wydają się bardzo wygodne i dobrze komponują się z resztą sypialni. Wazon stojący na szklanym stoliku ożywia sypialnie i dodaje świeżości. Myślę, że taka sypialnia to dobry wybór dla osób, które nie lubią wydawać majątku na dom.
Koszt:
Parkiet - 725 s
Tapeta w paski - 500 s
Drzwi - 850 s
Okno z zasłonkami - 950 s
Bukiet ślubny - 1500 s
Jasnoszary dywanik - 900 s
Wenecki świecznik - 250 s
Krzesło "Kawaler" - 800 s
Fotel - 1650 x2 = 3300 s
Szklany stolik - 1050 s
Wąska witryna art déco - 2700 s
Rzeźbione łóżko - 1870 s
Komoda art déco - 1300 x2 = 2600 s
Stół art déco - 1700 s
Razem: 19695 s
Jak można zauważyć, do stworzenia tego pomieszczenia nie użyłam G, co oznacza, że może sobie na nie pozwolić każdy gracz.
 Mam nadzieję, że spodobała wam się nowa seria i przepraszam, że w zeszłym tygodniu nie pojawił się ani jeden post napisany przeze mnie. To był jeden z tych tygodni, w których po prostu nie ma czasu na nic. Mam nadzieję, że taka sytuacja się nie powtórzy. O wszystkich dłuższych chwilach będę was informowała.

Wiadomość z ostatniej chwili!
Na awatarii pojawiły się nowe zestawy ubrań. Opisy twoich znajomych na nk teraz zawierają tylko jedno:
 Ciekawi, jak wyglądają nowe stroje? 

 Szczerze? Spodziewałam się więcej. Niestety, oba stroje to kombinezony (nie wliczając w to zielonej opaski), więc trzeba będzie kupić całość. Trzy elementy za 900 g? Jak dla mnie trochę za dużo. Raczej nie skorzystam z nowych ubrań.

Miłego dnia!
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz