Playlista

Strony

10 lipca 2017

Zastępstwo.

Cześć! 
A może...
Hej... Cześć... Witajcie?

Zacznę może od wyjaśnienia kim jestem i co tu robię...
A więc mam na imię Agata i jestem kuzynką Kevina. Mam prawie 15 lat i gram w Awatarię. Kiedyś miałam własnego bloga z koleżanką, ale niestety nasze drogi się rozeszły i sprawa ucichła. Bardzo lubię zwierzęta- koty i konie. Sama mam kotkę- Brytyjska krótkowłosa, ma 4 latka i wabi się Bajeczka. Jest to siostra bliźniaczka kotki Kevina, z tego samego miotu. Moim hobby jest jazda konno oraz gimnastyka. Szybko uczę się języków i lubię poznawać nowe rzeczy.
Czas na odpowiedź na pytanie "Co ja tu robię?". Otóż przez ten tydzień i dwa dni- 10.07- 18.07 będę zastępować Kevina w blogowaniu. On właśnie sobie "wypoczywa". Pozwolił, w sumie kazał mi prowadzić jego serie. Oczywiście mam potrzebne materiały oraz pozwolenie administracji. Może nawet czasem coś wprowadzę od siebie? Kto to wie, kto to wie... Spotkamy się jeszcze kilka razy, ponieważ Kebsa [Kevina] nie będzie pod koniec lipca i początek sierpnia. Łapcie mojego screena paszportu!

Mój wygląd nie jest zbyt specjalny, ktoś może powiedzieć, że wyglądam jak "dzieci z parku", ale tak nie jest. Od początku gry zbierałam "G" na tą fryzurę, wtedy nie znałam sposobu na doładowywanie. Gdy miałam 20 lvl zmieniłam ją. Jestem do niej przywiązana oraz ma ona wagę sentymentalną, dlatego nie mam zamiaru jej zmieniać. Gram od ponad 3 lat (z przerwami).

Mam nadzieję, że się polubimy
/Agata (mój podpis)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz