Playlista

Strony

5 lipca 2017

Sherlock Awatarii #0- wprowadzenie + zapisy - do 5 lipca!

Hej... Cześć... Witajcie!

Ostatnio podczas konwersacji z Kingą padło słowo "Sherlock Holmes". Już od dawna myślałem nad ciekawą serią, zabawą na zapisy, więc ten związek dał mi do zrozumienia. Główkowałem nad tym i główkowałem... W końcu znalazłem odpowiedź. Zapraszam do nowej serii, zabawy pt. "Sherlock Awatarii".


Zasady:



Poniżej przedstawiam wszystko to, co znajduje się na zdjęciu powyżej:

a) Zabawa "Sherlock Awatarii" składa się z 5 etapów:
1. Dotarcie na miejsce zbrodni.
2. Odszukanie dowodów.
3. Analiza dowodów.
4. Rozwiązanie zagadki.
5. Złapanie sprawcy.

b) Dla wszystkich uczestników pytania są takie same.

c) Każdy z graczy za poprawnie rozwiązany etap dostanie odpowiednią ilość punktów.

d) Dana osoba ma 2 szanse tzw. "lupy". Zła odpowiedź na pytanie powoduje utratę 1 lupy. Po straceniu wszystkich, gracz odpada z gry.

http://www.teflowers.com/blog/wp-content/uploads/2011/11/lupa-con-huellas.gif

e) Gracz może skorzystać z "kapelusza". Jest to jedna, darmowa odpowiedź, która powoduje, że osoba nie dostaje punktów, ale nie traci lup.

http://ekladata.com/Ztq-_GajJ4DL4H0UoIebGPdJOWg.png

f) Komentarze będą publikowane po zakończeniu etapu.

g) Uczestnik ma 4 dni na napisanie odpowiedzi. 

h) Liczba osób jest dowolna.

i) Posty będą pojawiały się co tydzień (w tym dniu co pierwszy post).

j) Dobrze przemyśl swoją decyzję. Jeżeli wpiszesz się na listę uczestników, deklarujesz czynny udział w serii.

k) Zapisy trwają do 3 lipca. Pierwszy post powinien się pojawić 6-7 lipca.

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W ZABAWIE!

Jeżeli coś jest dla Was jeszcze nie zrozumiałe, proszę piszcie w komentarzach, a na pewno odpowiem!

Nagrody:


1 miejsce - Vip na 10 dni + dyplom;
2 miejsce - Vip na 5 dni + dyplom;
3 miejsce - fontanna + dyplom;
4 miejsce -  balon love;
5 miejsce - 3 przedmioty warsztatowe;
6 miejsce oraz niżej- czekoladki za g.

Jak widzicie powyżej, dla każdego znajdzie się nagroda. Mam nadzieję, że są dobrze usatysfakcjonowane i każdego zadowolą.

Jak się zapisać?


Aby się zapisać, napisz komentarz, w którym zamieścisz:
1. Nick w grze (TYLKO NA NK!);
2. "Zapoznałem/am się z zasadami zabawy "Sherlock Awatarii" oraz deklaruję swój czynny udział."
3. Podpis.

Pozostało mi tylko zachęcić Was do udziału, ponieważ uważam, że nie będzie to ani trudna seria, ani nudna.

/Kevin

12 komentarzy:

  1. faraon
    "Zapoznałem/am się z zasadami zabawy "Sherlock Awatarii" oraz deklaruję swój czynny udział."
    /Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. "Sherlock Holmes" to dwa słowa - nie jedno. Powinieneś prędzej napisać "hasło".

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiś Ogórki
    XDDD zapoznałem sie z zasadami zabawy ,,Sherlock Awatarii" oraz deklaruję swój czynny udział
    /Kacper XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceren Sułtan
    Zapoznałam się z zasadami zabawy ,, Sherlock Awatarii "oraz deklaruje swój czynny udział.
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra to ja też xD
    Armor
    Zapoznałam się z zasadami zabawy "Sherlock Awatarii" oraz deklaruje swój czynny udział.
    //Armor

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Kradne renty
    2. Zapoznałam się z zasadami zabawy "Sherlock Awatarii" oraz deklaruję swój czynny udział.

    /Kradne renty

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Allan
    2. Zapoznałem/am się z zasadami zabawy "Sherlock Awatarii" oraz deklaruję swój czynny udział.
    /Tomek

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.bosskidzanet (chyba xD)
    2.Zapoznałam się z zasadami zabawy "Sherlock Awatarii" oraz deklaruję swój czynny udział.
    /Kornelia

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Margaryna
    2. Zapoznałam się z zasadami zabawy "Sherlock Awatarii" oraz deklaruję swój czynny udział.
    / Margaryna

    OdpowiedzUsuń
  10. Primadonna
    zapoznalam sie z zasadami i deklruje cyznny udzial

    Primaodnna

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 dni na odp. to trochę za dużo mym zdaniem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, na Twoją prośbę zmienią ilość dni na odpowiedź do 3!

      Usuń