Playlista

Strony

8 lipca 2017

Spróbuj zapamiętać #2

Cześć!
Jutro kończy się czas w którym mogłam pokazać co potrafię napisać. Oczywiście nie zapomniałam o tym, aby zrobić drugi post z tej serii. Tym razem będzie trudniej, ponieważ do zapamiętania będzie 9 obrazków. Tak samo jak poprzednio, macie przez 10 sekund przyglądać się obrazkom, a następnie wypisać wszystkie na kartce. Poziom jest trudniejszy, ale myślę, że łatwo się z tym uporacie. 😃


Jeśli chodzi o minigrę "Głodna surykatka", trzeba podać jej dokładną nazwę. Z resztą nie powinniście mieć problemów. Ja się zawahałam przy lodowisku, ponieważ nie byłam pewna czy o to miejsce chodzi. Nie zostaje mi nic innego jak życzyć Wam powodzenia! 


Miłego dnia!
//Karina

1 komentarz:

  1. Bar, serwis, czerwony fotel, kolczyki, lodowisko, bukiet, (nie pamiętam xD), Głodna Surykatka- gra i ostatniego nie pamiętam :D Super! /Agles

    OdpowiedzUsuń