Playlista

Strony

9 lipca 2017

Typy denerwujących graczy na awatarii

Cześć!

Mimo, że na wakacjach, to post trzeba napisać :') Ten wyjazd "teoretycznie" miał być dla mnie odpoczynkiem od komputera, ale wyszło jak wyszło ;)

Historia tworzenia tego posta jest dosyć interesująca. Ostatnio przez przypadek znalazłam na YouTube playlistę stworzoną przeze mnie cztery lata temu. Owa playlista nazywała się "Fajne Filmiki 2013". Z ciekawości obejrzałam zawartość i aż się łezka w oku zakręciła :') Kilka filmów, które tam znalazłam to: "Jak się malować do szkoły", "Typy dziewczyn, których nie lubię", oraz "Back to school" :')
 "Typy dziewczyn, których nie lubię" zainspirowało mnie do zrobienia awataryjnej wersji.
Przejdźmy jednak do rzeczy:

1. Dzieci z parku
To chyba najmniej lubiana grupa ze wszystkich wymienionych. Zazwyczaj przebywają w parku, choć czasami można je spotkać na skwerku lub rzadziej - na ulicy. Osoby takie rozmawiają w dziwnym "języku", zaczepiają losowe osoby, a później namawiają je do adopcji i po prostu zaśmiecają lokacje. Graczy należących do tej grupy łatwo rozpoznać po tzw. "znakach szczególnych". To kilka z nich:


Tutaj mamy przykład "typowego" dziecka z parku.


Tak zazwyczaj zachowują się osobniki należące 
do tej znienawidzonej grupy...


 ...jednak zdarzają się przypadki, gdzie dzieci rozumieją jak bardzo denerwują innych graczy i dobrowolnie postanawiają się "poddać".

2. Sułtanki
To drugi najmniej lubiany typ na awatarii. Osoby należące do tej grupy jednocześnie należą do królestwa Valide Sultan. Ona zebrała awataryjnych fanów Wspaniałego Stulecia i utworzyła harem. Główne zajęcia sułtanek to: spamowanie w wydarzeniach i lokacjach, ładowanie g Valide, siedzenie w haremie i zajadanie się lokmą i szerbetem.
Ja osobiście mam złe doświadczenia z "królową awatarii" i jej haremem, więc jestem przeciwko temu co robi, jednak nie nie mogę zmusić innych graczy do "nie lubienia jej". Jeśli podoba ci się działalność Valide Sultan, nie mam nic przeciwko.
Po czym można rozpoznać sułtankę?
Ten typ zazwyczaj przebywa w pałacu lub w parku. Wyjątkiem są spamy, wtedy sułtanki chodzą po wszystkich lokacjach i próbują wmówić każdemu, że "Valide jest najlepszaaa". Poza tym, w haremie panuje bardzo surowy dresscode. Pozwólcie, że wstawię teraz fragment zasad napisanych przez samą Valide Sultan.
Nie będę komentować ortografii :')


Siedlisko tego denerwującego gatunku :')




Kilka innych pokoi.

3. Dziwne osobniki (inaczej nazywane lewymi kontami)
Właściwie nikt nie wie jaki jest prawdziwy cel ich istnienia. Zazwyczaj po prostu służą do prowokacji i robienia rzeczy które mogłyby zniszczyć im reputację na prawdziwych kontach. Charakteryzuje je "niecodzienny"wygląd, dziwne i zboczone nicki i podejrzane zachowanie.
Kilka przykładów:

 Zacne zielone włoski :')

Ciekawa pani

Tutaj mamy konto założone przez sułtanki, mające promować Valide :')

Jak widać, nie wszystkie konta takiego rodzaju mają niski poziom.

4."Typowi" ludzie
Pisząc "typowi", mam na myśli dziewczyny (i właściwie chłopaków też), które ubierają się i zachowują według jednego wzorca. Może najpierw ubrania:


Widzicie jakieś podobieństwa?



A tutaj? :')

Jakiś miesiąc temu spotkałam się z nieprzyjemną sytuacją. Dziewczyna ubrana w oryginalny i ładny strój skomentowała fakt, że wszyscy ubierają się bardzo podobnie. Po dwóch sekundach "poleciały" pierwsze hejty. Napisałam, że mam takie samo zdanie i do dziś utrzymuję z nią kontakt :)

5. Agresywni

Ten typ denerwuje mnie chyba najbardziej. Agresywni często stoją w 3-4 osobowych grupkach na ulicy lub skwerku. Charakteryzuje ich nieodpowiednie zachowanie i wulgarne nicki.




 Kilka nicków:



To już wszystkie typy graczy które mnie denerwują. Chciałabym jednak coś zaznaczyć. To jest tylko moje zdanie i rozumiem, jeśli nie zgadzacie się z moją opinią. Napiszcie w komentarzach, która grupa według was jest najgorsza.
Do zobaczenia!
Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz