Playlista

Strony

1 sierpnia 2017

Zostań Mistrzem Profilówek #0- ZAPISY

Hejka! Witajcie!
Wiem, dawno mnie tu nie było. Miałam przerwę, o której was nie poinformowałam, bo to wszystko działo się w biegu. Miałam remont pokoju i musiałam przeprowadzić się do babci na pewien okres czasu, a potem miałam urodziny i przygotowania do imprezy... Trochę rzeczy się działo oprócz tego.

Pewnie, niektórzy z was kojarzą tę serię z bloga AzS. Prowadziła ją już (niestety) była autorka bloga, Taylor. Nie, nie kradnę jej, ona sama mi ją oddała. W sumie to logiczne. Inaczej bym o niej nie wspominała 😄.

Na czym będzie polegać seria? Ile ma się czasu na oddanie pracy?


To seria na zapisy. Polegać będzie na tym, że uczestnicy dostaną temat (np. świat gier) będą musieli zrobić profilówkę z tym związaną. Na przesłanie pracy ma się tydzień/półtora tygodnia. Uczestnik po przesłaniu pracy (jeśli termin nie minął) może przysłać inną, a tamta nie będzie brana pod uwagę.

Ilość uczestników?  Co się stanie gdy ktoś nie odda pracy na czas?


Do gry może się zapisać max. 10 osób, ale żeby ruszyła, potrzeba 6 osób. Jeżeli zawodnik nie odda pracy na czas, zostaje zdyskwalifikowany. Mam nadzieję, że taka sytuacja nie będzie miała miejsca. 

Oszustwa, kradzież pracy i grafiki z Rosji.


Jak ktoś ukradnie prace komuś innemu to wiadomo, że zostanie wyrzucony z zabawy. Jeśli chodzi o grafiki z Rosji to można ich użyć, ale tylko ubrań, mebli itd, które były w grze. Przeróbki z grafik i Google nie mogą pojawić się na pracy. Oprócz tego też nie mogą być rzeczy stworzone przez fanów gry, ale nie Wasze. W tym przypadku akurat można naprawić błąd i zrobić nową pracę.

Odpadanie.


Oceniać, kto ma odpaść, będziecie Wy w przygotowanej do tego sondzie. Pierwotnie miało być też jury, ale ten pomysł odpadł. Pod koniec każdego posta zostawiać Was będę z pytaniem: ,,Która profilówka powinna odpaść?". Korzystać będę z sondy.hanzo, więc nabijanie głosów będzie niemożliwe dzięki zabezpieczeniom.

Jak się zapisać?


Tak jak zawsze wystarczy napisać w komentarzu:
  • Imię oraz nick;
  • Z jakich programów graficznych korzystacie;
  • Formułkę: "Zapoznałem/łam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii";
  • Gra na Fb czy NK;
  • Podpis.

Nagrody.


1 miejsce - VIP 20 dni, fontanna, balon ,,LOVE'' 2x;
2 miejsce - VIP 10 dni, kosz róż 2x;
3 miejsce - VIP 5 dni, statek piracki;
Nagroda pocieszenia - pudełko cukierków na prezent (4G).

Zapisy trwają od 26.07- 1.08 (godzina 23.59). Na następny dzień pojawi się lista uczestników i pierwsze zadanie. Mam nadzieję, że zapiszę się Was jak najwięcej 😄.

To ja się z Wami już żegnam. Do zobaczenia!
/Frisk

26 komentarzy:

  1. PIERWSZA MÓWIŁAM ZIOMUŚ <3
    Ola, Kc Dominik
    Pixrl, Pts, Gimp, photoscape, pixrl, pixrl expres (jak to się pisze XD) itp.
    Zapoznałam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii
    Pomyśl ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    //Twój ziomuś ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Oliwia, !!!Alicja!!!
    2. Pixlr editor,Pixlr express, pizap, photoscape,
    3. Zapoznałam się z zasadami gry i deklaruje swój czynny udział w serii
    4. Na fb
    /taylor

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział! B) xD
    1. Mam na imię Asia a mój nick to: KotkaAlexa;*
    2.Hmm korzystam z Pixrl, Pixrl exspres, PicMonkey, Pait tool sai i CHYBA to wszystko xD
    3.Zapoznałam się z zasadami gry i deklaruje swój czynny udział w serii
    4. Gram na nk xd
    /Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominika Aeneo
    Pixrl,PS
    Zapoznałłam się z zasadami gry i deklaruję swój czynny udział w serii
    NK
    //Aeneo c;

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. W grze nazywam się Kitsune.
    2. Korzystam z programów graficznych takich jak: PaintTool SAI, MediBang Paint PRO oraz Clip Studio Paint. Czasami używam również Pixlr.
    3. Zapoznałam się z zasadami tej serii i obiecuję brać w niej czynny udział, a każdą nagłą nieobecność lub brak możliwości oddania pracy będę zgłaszać.
    4. NK
    Pozdrawiam
    /Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  6. Kacper
    Paint tool sai Gimp Photoshop pixlr
    Zapoznałem się z zasadami i deklaruje swój czynny udział
    NK
    Ogorek

    OdpowiedzUsuń
  7. AELIN CZEKAMY NA CIEBIE!!1 :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gabi
    Pixrl, Sumopaint, paint, PicMonkey
    Zapoznałam się z zasadami i deklaruje swój czynny udział
    FB
    /Gabi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ola, Aelin
    Pixlr, Photoshop, Paint Tool SAI, GIMP, Paint 3D.
    Zapoznałam się z zasadami i deklaruje swój czynny udział.
    FB oraz NK
    /Aelin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OH JESTEŚ I TY!!!1 POCZKEAJ AŻ WYLECISZ PIERWSZA BO TO MY GŁOSUJEMY <3

      Usuń
  10. 1. Martyna, Black Rose
    2. Pixlr, Pizap, Picmonkey
    3. Zapoznałam się z zasadami i deklaruje swój czynny udział
    4. NK
    /Black Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabyś się ze mną skontaktować na NK? Temat już jest, a podaje go wszystkim w wiadomości prywatnej.

      Usuń
    2. Już wysłałam Ci wiadomość ( Martyna G. )

      Usuń
  11. 1.Natalia, Half Dead
    2.Pixlr, pixlr expres, picmonkey, gimp, photoshop, paint tool sai, sumo paint i oczywiście paint 8)
    3.Zapoznałam się z zasadami i deklaruję swój czynny udział w serii
    4.NK

    •Half Dead

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogłabyś się ze mną skontaktować na NK? Temat już jest, a podaje go wszystkim w wiadomości prywatnej.

      Usuń
    2. Dlaczego podajesz już temat skoro można zgłosić się do poniedziałku? To nie fair w stosunku do osób które zgłosiłyby się później!

      Usuń
    3. Zgłosił się już max osób i podałam jednej osobie już temat, bo miała wyjazd i chciała od razu dać. Stwierdziłam, że innym osobom również dam aby szybciej zacząć serie.

      Usuń
  12. 1. Gratka
    2. Pixrl, Paint too sai
    3. Zapoznałam się z zasadami i deklaruje swój czynny udział w serii
    4. NK

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejo, mogę zapytać, jakich wymiarów jest wasz nagłówek? Z góry dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam, ale coś koło 1100x650
      /Kinga

      Usuń
    2. Dziękuję ;*

      Usuń
  14. Przepatrzcie dokładnie google, i rosyjskie strony, bo Aelin na pewno słyszeliście o tym, że układa puzzle i ściąga od innych prace...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ściąga pracy... I po tej gównoburzy robi wszytsko sama *oprócz awatarki*. /Meltra

      Usuń
  15. Kacper
    Paint tool sai Gimp Photoshop pixlr
    Zapoznałem się z zasadami i deklaruje swój czynny udział
    NK
    Ogorek
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie można przysyłać jakieś parce, fan arty czy coś, bo chęnie bym coś zrobiła ^^

    OdpowiedzUsuń