Playlista

Strony

26 maja 2018

Zostań mistrzem wizażu - Seria na zapisy?!

Hejka!
W ostatnim czasie myślałam nad jakąś serią na zapisy. W głowie krążyły mi przeróżne pomysły. Nawet już pół posta napisałam dotyczącej pewnej serii na zapisy, lecz wymyśliłam coś innego i usunęłam to, bo stwierdziłam, że nie ma sensu. Dłuuugo zastanawiałam się jaka seria byłaby taką perełką, no i w końcu nadszedł ten moment kiedy udało mi się coś wymyślić, nie wiem czy jest to taka wisienka na torcie, ale coś tam jednak jest. Serię nazwałam ' Zostań mistrzem wizażu', a dlaczego?  O tym przekonacie się już po przerwie  znaczy za chwilę ;).  Chcę jeszcze dodać, że nie mam pojęcia, czy taka seria lub podobna pojawiła się na jakimś blogu. Ja jej nie widziałam, chyba, że coś przeoczyłam, ale bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania artykułu!

NA CZYM POLEGA?
Serię nazwałam 'Zostań mistrzem wizażu', ponieważ w całej zupełności opisuje tą serię, nawet po samym tytule można się domyślić na czym mniej więcej będzie polegała. Wizaż, czyli makijaż artystyczny podkreślający czyjąś urodę lub tuszujący niedoskonałości... na chwilę obecną to nam wystarcza. Wytłumaczę Wam po krótce na czym polega ta seria. Tak więc na początek dam Wam temat makijażu, na przykład 'Makijaż klauna', a wy będziecie musieli wykonać makijaż na gołej twarzy awatara, coś w podobie stylizacji, tylko tam jest cały model. Pod artykułem pokażę Wam gołego awatara, którego będziecie mogli sobie wykorzystać do pracy. Makijaż będzie można wykonywać w dowolnym programie graficznym, od tych najprostszych typu Paint aż po te bardziej skomplikowane, na przykład PainToolSai. Nie jest to wcale proste zadanie, jak może się wydawać, gdyż z wizażem na awatarii mamy dosyć małą styczność, mimo, że są jakieś percingi, rysunki,itd.
Można używać wszystkich narzędzi w programie, typu pędzel. Zaś zabronione jest wklejanie czy kopiowanie gotowych prac lub elementów na swoją pracę. Chyba wszystko zrozumiałe teraz przejdźmy do formalności.

CO DALEJ?
Liczba osób w serii jest nieograniczona. Gotowe prace, rysunki będziecie mogli wysyłać mi na mojego e-maila: taylor.awataria@vp.pl lub też na facebook'u Oliwia Kot. Jeżeli nie macie poczty czy też facebook'a to ewentualnie możecie przesłać na naszą klasę, jednak bardzo rzadko tam wchodzę i mogłabym zapomnieć, ale jak będzie seria to będę wchodziła regularnie, a nazywam się Oliwia(Taylor)Awataria. Teraz przejdźmy do ważniejszej, być może najważniejszej kwestii, czyli nagrody. No jakbym mogła o nich zapomnieć? Zależy to też od liczby uczestników, ale obecnie prezentuje się to tak, wrazie problemów Was poinformuję:

I miejsce - VIP na 20 dni + naszyjnik z muszli + fontanna + x5 prezentów warsztatowych + dyplom
II miejsce -VIP na 10 dni + naszyjnik z muszli + kosz róż + x4 prezentów warsztatowych + dyplom
III miejsce -VIP na 5 dni + naszyjnik z muszli + statek + x3 prezentów warsztatowych + dyplom
IV miejsce i niżej - statek + dyplom

Nagrody będzie można odbierać na naszej klasie oraz facebook'u.  Zapisywać się można do 5 czerwca. Już na koniec pokażę Wam co należy umieścić w zgłoszeniu (komentarzu):
*Imię
*Nick z gry
* Nk/Fb
*deklarację: Oświadczam, że będę w terminie oddawał/a pracę i będę stosował/a się do powyższych zasad.


To by było wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że seria Wam się spodobała i się do niej zapiszecie. W razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzu, ja na nie na pewno odpowiem, do zobaczenia!
/Oliwia

4 komentarze:

  1. Julia
    Milka Way
    Nk
    Oświadczam, że będę w terminie oddawała pracę i będę stosowała się do powyższych zasad
    /Milka wqy

    OdpowiedzUsuń
  2. Julia
    Kradne renty
    Nk
    Oświadczam, że będę w terminie oddawała pracę i będę stosowała się do powyższych zasad.
    /Kradne renty

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm, niech będzie, że zapiszę się..
    Violka, (XD WNUCZKA)
    HopeDiesLast
    NK
    Oświadczam, że będę w terminie[...] do podwyższych zasad. XD (Skrótowo, hehe)
    /HDL

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola (Wylie iksde)
    Wylie xx
    NK
    Oświadczam itp.
    /Wylie nie chce mi się logować xx

    OdpowiedzUsuń