Playlista

Strony

9 marca 2017

Zapisy na serię "Czuj się trenerem!"

Hey!

Pod dzisiejszym postem będzie możliwość zapisania się do serii, która była zapowiadana już na moim okresie próbnym. Wy mieliście zdecydować, czy chcecie tę serię. Głosy wyglądają tak:


Pomimo, że mój głos powiększył szansę i tak przewagę miała odpowiedź "Tak", dlatego już szybko streszczam, o co chodzi w naszej serii. Pierw może powiem co zrobić, aby się zapisać.

W komentarzu należy umieścić:

  • Imię w realu;
  • Nick na Awatarii;
  • Podpis;
  • Link do profilu (jeśli nie macie mnie w znajomych);
  • Treść: "Biorę udział w zabawie oraz znam jej zasady".
Jest to tylko pięć informacji, które są mi potrzebne, abyście wzięli udział w serii. Teraz zapoznacie się z jej zasadami.

Zasady gry:

  • Należy wykupić jedenastu graczy, czyli piłkarzy i bramkarza.
  • Nie przekraczać sumy otrzymanych pieniędzy, czyli 500.000 złotych.
  • Kiedy już zbierze się kilku trenerów, będzie możliwość przekupstwa innych graczy lub kuszenia ich, aby głosowali na osobę, która im to robi. UWAGA! Aby nie było hejtów. W tej grze jest taka możliwość, ponieważ gracz, który będzie posiadał najmniejszą ilość głosów odpada z gry.
  • Odebranie wygranej w ciągu tygodnia.
Można zdobyć bonus 150.000 zł. Muszę Wam jeszcze powiedzieć jak. Jeśli odpowie się na trzy pytania dobrze, oczywiście zadane przez mnie, zdobędzie się tę odznakę. Pozwala nam ona kupić droższych piłkarzy lub bramkarzy.

Teraz tylko będę czekał na kilku, a może kilkunastu (wątpię) graczy, którzy zgłoszą się do serii. Po zgłoszeniu naszych zawodników do zabawy, wystawię Wam cennik piłkarzy i bramkarzy. Stworzyłem także grafikę dla serii:


Teraz tylko pozostało mi Was zachęcić do brania udziału w zabawie!

Do zobaczenia!
/Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz