Playlista

Strony

1 marca 2017

Tworzymy kolegę i opiekujemy się nim #1

Hey!

Pewnie pojawiły by się komentarze, że ściągnięte z innych blogów, ale niestety wiele blogów prowadzi tą serię. Ja postanowiłem trochę urozmaicić naszą serię, czyli dodać do niej więcej funkcji. Tylko pierw się usprawiedliwię, dlaczego mnie wczoraj nie było, ponieważ moja siostra miała urodziny, musiałem pojechać do sklepu, coś jej zrobić, a już jest po tym to zamkniemy temat.
Jeszcze wyjaśnię, dlaczego naszym awatarem do stworzenia jest chłopak, ponieważ zawsze są dziewczęta, a tu odmiana. Jeśli przejdę okres próbny będę prowadził to samo, ale tym razem z dziewczyną.

Niestety nasz kolega jest nie zadbany, dlatego musimy mu wymyślić imię.
Piszcie w komentarzach, jakie imię będzie pasowało dla chłopaka. Mogą być znaki specjalne, jeśli będzie komuś się chciało je znaleźć.

Pierwszy post z tej serii jest nudny, dlatego powiadomię was jeszcze, że jutro dowiecie się czy seria "Czuj się trenerem!" wystartuje.

Ja was zachęcam do głosowania w komentarzach. Dałbym sondę, ale tutaj jest nieskończenie wiele imion i nie mogę.

Do zobaczenia!
/Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz