Playlista

Strony

5 marca 2017

Przemówienie wyborcze- sprawy organizacyjne #0.5 [Krówka]

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie! Dzisiaj chciałabym już zacząć "Przemówienie wyborcze", ale niestety na początku muszą być sprawy organizacyjne.

Ostatnio zapomniałam Wam powiedzieć o dwóch rzeczach. Po pierwsze - musicie zaprosić mnie do znajomych na Naszej Klasie lub Facebook'u. Mój NKMój Fb. A drugą sprawą jest to, że musicie mi napisać (w wiadomości prywatnej na którymś portalu społecznościowym), jak nazywa się Wasz urząd. Macie czas na zgłoszenie się do 12 marca. Jeśli wszyscy wcześniej się zgłoszą, Wasze zadanie pojawi się szybciej. Dużo osób pewnie zapomniała, kto bierze w tym udział. Oto uczestnicy:
  1. Wojtek;
  2. Elen;
  3. HopieDiesLast;
  4. Mahperi (jeśli źle napisałam to przepraszam);
  5. Bessoska.
5 uczestników = 5 różnych urzędów. Trochę trudno będzie wymyślić aż tyle różnych odpowiedzi na pytanie, ale da się załatwić. Do zobaczenia później 😄!
/Krówka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz