Playlista

Strony

5 marca 2017

Porządki na blogu - grafik pojawiania się serii [Kinga]

Witajcie!
Wiem, że długo nie pisałam na blogu. Prawie pełny tydzień. Niestety miałam bardzo ciężkie dni w szkole i musiałam jakoś to wszystko zdzierżyć. Nie znalazłam nawet czasu, aby wejść na dłuższą chwilę w ciągu 2 dni na NK. W nadchodzącym tygodniu będzie już znacznie lepiej.

Zanim pokażę Wam mój grafik, pragnę pogratulować Wojtkowi i Michałowi, że z ogromnym zaangażowaniem przeszli okres próbny! Z Kevinem i Laurą mieliśmy bardzo trudny orzech do zgryzienia. Jednak właśnie Wy okazaliście się najlepszymi z najlepszych. Życzę Wam miłej pracy z nami!
Pewnie widzieliście już harmonogram pisania postów wszystkich administratorów i autorów bloga. Według mnie jest to podstawa do dalszej pracy. Bez tego byłby chaos. Cieszę się, że wszystko się zgrało i doszliśmy do udanego kompromisu, aby wszystkim te 2 dni pasowały. Miejmy nadzieję, że to wypali 😉.

Nadszedł czas na pokazanie Wam mojego grafiku. Dowiecie się również, jakie serie mam zamiar prowadzić.


Jak już zapewne widzieliście wcześniej, zapisałam się na poniedziałki i piątki. Te dni mi najbardziej odpowiadają. W weekend MOGĄ pisać wszyscy, ale NIE MUSZĄ.

Przejdźmy do omówienia moich serii:
  • "Pokoje Awatarów" - tutaj nie będę Wam o niej opowiadać, ponieważ już ją zaczęłam na tym blogu. Dla tych, którzy jeszcze się z nią nie spotkali, zapraszam do odwiedzenia tego linku → Wejdź tutaj;
  • "Pokoje jak żywe" - tu muszę sprostować, aby nie pojawiły się różnego rodzaju hejty, że ukradłam od bloga Kochamy Cię Awatario (adm. Viola). Gdy razem blogowałyśmy na stronie Przygoda z Awatarią (później Awataryjna Przygoda), razem wpadłyśmy na pomysł, aby stworzyć tę serię. Po rozpadzie rozmawiałyśmy o niej. Umówiłyśmy się, że razem możemy prowadzić "Pokoje jak żywe" na dwóch różnych blogach. Seria polega na stworzeniu wnętrza pokojów awataryjnych dzięki zdjęciom z rzeczywistego świata (grafika google bardzo pomocna 😄). Więcej informacji dowiecie się w piątek.
  • "Blogowe stylizacje" - tę serię prowadziłam już na blogu Przygoda z Awatarią. Pojawił się z niej jeden post. Będę przedstawiała Wam awataryjne stylizacje ułożone przeze mnie (na zmianę: dla dziewczyn i chłopców) oraz cennik (ceny poszczególnych części stroju).
  • "Łamigłówki od Kingi" - również pojawiła się na blogu PzA. Będę dawać Wam na zmianę krzyżówkę i rebus ułożone przeze mnie. Do wygrania będą skromne nagrody, więc zachęcam do brania udziału!
  • "Jeden z dziesięciu" - tutaj tez mogą pojawić się kontrowersje. Gdy pisałam na blogu PzA, dałam pozwolenie Violce, aby za mnie prowadziła drugą edycję tego teleturnieju. Chcę Wam tylko przypomnieć, że ta seria należy do mnie i teraz tylko ja mogę ją prowadzić. Niestety ta zabawa na zapisy pojawi się dopiero pod koniec kwietnia lub na początku maja, ponieważ teraz się uczę do egzaminów. Szczegóły tej zabawy pojawią się w okresie wspomnianym przeze mnie wcześniej.
Dodatkowo w weekendy będę zamieszczać serie epizodyczne, do których można zaliczyć:
  • Aktualizacje Awatarii - każdy może ją prowadzić;
  • Quizy (na portalu samequizy.pl) - każdy może ją prowadzić;
  • Ważne wydarzenia ze świata (święta, szczególne dni) - każdy może ją prowadzić.
To tyle na dzisiaj. Idę się uczyć na jutro.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru 😘💕!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz