Playlista

Strony

3 marca 2017

Przeliczysz? #1

Hey!

Zacznę od przekazania wam czegoś, a tak naprawdę trochę mi smutno, ponieważ mało osób bierze udział w moim seriach, jeśli przejdę może się to zmieni. Dobrze się też składa, bo z drugiej strony mi wesoło, ponieważ mam najwięcej głosów w sondzie. Dziękuję wam za to. Wiem, że nie lubicie czytać moich głupot, dlatego szybko przejdę do wyjaśnienia serii.

Łatwe i szybkie wyjaśnienie:

Seria polega na tym, że ja wam daje jakiś pokój (nie ma znaczenia jaki). A wy musicie obliczyć jego dokładny koszt. Nie jest to trudne, a do łatwiejszych też nie należy. Oczywiście za serię będzie nagroda, będzie to miś (nie z kanionu i 3 drinki w barze).

Teraz daję pokój, którego macie obliczyć cenę.


Nie jest to trudna kuchnia do obliczenia, ponieważ nie zawiera wielu elementów, a ja wam życzę powodzenia w liczeniu. Oczywiście jest to moja kuchnia, kto chce może także ją oceniać.

Do zobaczenia!
/Wojtek

Ps. Oczywiście jest to seria, która będzie jeszcze więcej razy. Jak każda seria.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz