Playlista

Strony

20 marca 2017

Informacja + Pokoje Awatarów #3

Witajcie!
Zacznę od krótkiej informacji. Niestety wielkimi krokami zbliża się kwiecień - między innymi czas egzaminów gimnazjalnych. W związku z tym muszę zrobić sobie przerwę na około 4 tygodnie. Wiem, że jest to szmat czasu, ale tak to już jest. Najpierw nauka później przyjemności. Napiszę jeszcze ostatniego posta dzień przed moją przerwą, w którym podam dokładną datę mojej nieobecności na blogu.

Nadszedł czas na ocenę kolejnego pokoju. Jego właścicielem jest Limonkowa:


To wnętrze od razu można zaliczyć do zimowego klimatu ze względu na tapetę. Szczerze mówiąc, jeszcze nie miałam okazji zobaczyć takiego połączenia. Od razu przypadł mi do gustu. Kontrastowe kolory świetnie do siebie pasują. Mam tutaj na myśli czerń i biel.

Zobaczmy cennik:
  • tapeta "Zima" - dostępna tylko w okresie zimowym;
  • podłoga "Kosmici" - 5700S;
  • 2x okno z zasłonkami - 2x 950S = 1900S;
  • 2x drzwi "Kawaler" - 2x 1500S = 3000S;
  • 2x ozdobne drzewko - dostępne tylko w okresie zimowym;
  • złoty wazon - 8G;
  • wazon na róże - 12G;
  • 2x doniczka z kwiatami - 2x 275S = 550S;
  • 2x futrzany dywanik - 2x 21G = 42G;
  • 2x kinkiet - 2x 230S = 460S;
  • półka na książki "Kawaler" - 4G;
  • 2x skórzana kanapa - 2x 27G = 54G;
  • łóżko podwójne - 24G;
  • krzesło "Neosfera" - 45G;
  • stolik "Rozgwiazda" - 75G + VIP;
  • 2x stolik "Kawaler" - 2x 1600S = 3200S;
  • 2x szafka "Kawaler" - 2x 1300S = 2600S;
  • telewizor plazmowy - 12000S;
  • 2x nowoczesny laptop - 2x 3900S = 7800S;
  • boombox - 2500S;
  • 4x świeczka - dostępne w warsztacie;
  • lampa "Czaszka" - dostępna tylko w sezonie Halloweenowym.
ŁĄCZNY KOSZT: około 39710S + 264G + VIP
Liczba wydanego Srebra na ten pokój jest bardzo duża. Do jednego mebla (stolik "Rozgwiazda") potrzebny jest dodatkowo status VIP. Mimo ogromnej ceny pokoju, polecam tego typu wystrój wnętrz. Tutaj kilka zastrzeżeń, o których napiszę za chwilę. Nadszedł czas na moją ocenę.

Moja ocena: 7/10

Zwrócę się teraz z moimi radami do Limonkowej.
  1. Na Twoim miejscu usunęłabym z tego pokoju jeden stolik "Kawaler", laptop i doniczkę z kwiatami. Dzięki zlikwidowaniu jednego stołu można zyskać większą przestrzeń, która jest bardzo potrzebna.
  2. Ściągnęłabym również kinkiety, które widnieją po obu stronach łóżka. Nie są one potrzebne, ponieważ świeczki moga odrywać ich rolę. Tak samo zrobiłabym z lampą "Czaszka". Nie jest symetrycznie względem drugiego stolika. Gdybyś jednak dołożyła drugą tego typu świeczkę na drugi stolik, byłoby ich za dużo.
Pamiętaj, że moja opinia jest subiektywna i możesz się z nią nie zgadzać. Nie zmieniaj wyglądu, jeśli podoba Ci się to wnętrze.

Na koniec zostawiam sondę, w której to Wy możecie ocenić pokój Limonkowej:



Powoli kończę pisanie posta. Jutro mam ciężki dzień w szkole 😟. W takim razie do następnego piątkowego wpisu!
/Artemida

2 komentarze:

  1. Dlaczego nie ma wersji na telefon? Weźcie ją zróbcie bo lepiej

    OdpowiedzUsuń