Playlista

Strony

8 marca 2017

Jak obchodzony jest Dzień Kobiet na Awatarii?

Witajcie!
Pozwoliłam sobie wyjątkowo na napisanie posta, ponieważ dzisiaj i jutro mam bardzo luźny dzień. Mieliśmy Dzień Języka Ojczystego i tylko 2 lekcje historii i wróciłam już o 11 do domu. Jutro idziemy też na 2 godziny - fizykę i biologię, a potem jedziemy do kina.

Dzisiaj jest 8 marca - święto wszystkich kobiet. Trochę to głupio wygląda, jak dziewczyna składa życzenia innym kobietom z okazji ich święta, nie 😄? Mimo wszystko pragnę złożyć wszystkim przedstawicielkom płci pięknej życzenia na Dzień Kobiet! Dużo zdrowia, szczęścia, radości i spełnienia marzeń. Aby układało Wam się zarówno w życiu prywatnym, jak i wirtualnym. Życzę również spełnienia marzeń, wymarzonej szkoły, najlepszych ocen na koniec roku, znalezienia drugiej połówki lub


Może wprowadzimy trochę historii o tym niezwykłym dniu?

Dzień Kobiet - coroczne święto kobiet obchodzone 8 marca jako wyraz szacunku dla ofiar walki o równouprawnienie kobiet. Zostało ustanowione w 1910r., czyli ma obecnie 107 lat! Jest to ładny kawał czasu.
Pierwszy raz święto obchodzono 28 lutego 1909r. w Stanach Zjednoczonych. W 1910r. Międzynarodówka Socjalistyczna ustanowiła obchodzony na całym świecie Dzień Kobiet, który miał służyć rozpowszechnianiu idei równości kobiet i mężczyzn oraz poszanowaniu praw kobiet.
Współcześnie Dzień Kobiet jest oficjalnym świętem w kilkudziesięciu krajach świata, mimo że nie wszędzie obchodzony jest 8 marca. W Polsce Dzień Kobiet stał się szczególnie popularny w czasach PRL'u. Jest to dobra okazja do obdarowania kobiet m.in.: kwiatami i słodyczami (które baaardzo lubimy 😂).


Przejdźmy do sedna sprawy. Dzisiaj mamy odpowiedzieć sobie na pytanie "Jak obchodzony jest Dzień Kobiet na Awatarii". Jestem bardzo ciekawa, czy w wirtualnym świecie chłopcy pamiętają i składają życzenia swoim wybrankom serca oraz przyjaciółkom / koleżankom.









Jest spora część chłopaków, którzy pamiętali, aby złożyć życzenia wszystkim dziewczynom nawet na Awatarii. Bardzo dziękujemy wszystkim za te piękne słowa. Jesteście kochani 😘!

Na koniec mam do Was 2 pytania - Dostałyście dzisiaj coś od chłopaków? Ktoś na Awatarii złożył Wam osobiście życzenia? Odpowiedzcie w komentarzach.
/Artemida

1 komentarz:

  1. Ja dostałam Tulipana,czekoladę i Anturium.Dostałam również życzenia od kilku kolegów z gry :3
    Pozdrawiam !
    //Die For You

    OdpowiedzUsuń