Playlista

Strony

27 marca 2017

Pokoje Awatarów #4

Witajcie!
Jak tam po wczorajszym meczu? Nikt nie dostał zawału 😂? Trzeba przyznać, że było bardzo nerwowo. Należy się cieszyć z tego cennego zwycięstwa biało - czerwonych. Jesteśmy o krok od mundialu w Rosji 2018!

Czas przejść do tematu posta. Dzisiaj pojawia się kolejny post z serii "Pokoje Awatarów". Wezmę pod lupę pokój Uzależnionej, która prosiła mnie o moją opinię na temat jej wnętrza. Spójrzmy:


Co o nim mogę powiedzieć? Jest bardzo przytulny, ciepły i przestrzenny. Dla mnie te cechy pokoju są najważniejsze. Wszystko się świetnie komponuje kolorystycznie. Nawet można zauważyć symetryczność niektórych mebli / dekoracji względem siebie. Właścicielka wnętrza nie przesadziła ze zbędnymi ozdobami. Pokój jest dość skromny i bardzo ładny. Czy łączny koszt będzie niski? Przekonajmy się.

Przejdźmy do cennika:
  • tapeta ceglana - 14G;
  • laminat (jaśniejszy) - 11G;
  • 2x drzwi - 2x 850S = 1700S;
  • 2x wazon na róże - 2x 12G = 24G;
  • kominek kamienny - 70G;
  • 2x skrzynka z zielenia - 2x 10G = 20G;
  • kot - 40G;
  • 2x fotel skórzany - 2x 9G = 18G;
  • stolik "Japonia" - 24G;
  • 2x stolik "Kawaler" - 2x 1600S = 3200S;
  • stojąca skrzynka pocztowa - 780S.
ŁĄCZNY KOSZT: 5680S + 221G

Według mnie wydanie 221G na cały salon to nie jest bardzo drogo. Tylko teraz pytanie - czy da się urządzić ładny pokój za niski koszt G? Tutaj pewnie każdy ma inne zdanie. Dla niektórych 221G to dużo, a dla innych niekoniecznie.

Moja ocena: 9/10

Myślę, że ten pokój zasłużył na bardzo wysoką ocenę. Jest prawie idealny. Dlaczego "prawie"? Postaram się to udowodnić w mojej radzie:
  1. Nie pasują mi jedynie stoły "Kawaler" do całości. Dałabym jakieś ciemniejsze i mniejsze. Jeżeli dysponujesz jeszcze Goldami, to polecam zakup dwóch stolików z wisiorkami (11G za sztukę). Bez problemu zmieszczą się na nie róże.
To jest moja jedyna uwaga. Ale pamiętaj - jeżeli taki wystrój Ci się podoba, to nie zmieniaj!

Na koniec dodaję tradycyjną sondę, w której możecie ocenić pokój Uzależnionej.


W takim razie do zobaczenia w piątek! Życzę wszystkim szczęśliwego tygodnia. Przeżyjemy go 😄!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz