Playlista

Strony

19 marca 2017

III Spotkanie Blogerów Awatarii

Witajcie!

18 marca (sobota) br. o godzinie 18:00 odbyło się III Spotkanie Blogerów Awatarii! Organizatorami tego wydarzenia byli Administratorzy bloga Renesans Awatarii. Zobaczcie sami, jak wyglądało nasze zaproszenie:


Tak jak wyżej zostało napisane, w zaproszeniu celem było omówienie bieżących spraw, zażegnanie konfliktów/sporów, ustanowienie zasad oraz wzajemna integracja. Każdy mógł podać tematy do omówienia. W sumie było ich 9:
  1. Kopiowanie pomysłów na serie lub zabawy z innych blogów;
  2. Serie, poradniki (itd.), które mogą być prowadzone na każdym blogu;
  3. Usuwanie komentarzy;
  4. Hejtowanie przez złośliwe osoby (Anonimów);
  5. Reakcja autorów/administratorów na hejty;
  6. Kłótnie na blogach lub między blogami;
  7. Blog Plotkarski;
  8. Kanały o Awatarii na YouTube;
  9. Brak postów bez wyjaśnień.

Najbardziej poruszony został temat Hejterów. Jak sobie z nimi radzić i jak na nich reagujemy. Dzięki temu spotkaniu ja osobiście poznałem (w grze) administratorów/autorów blogów, o których wiedziałem lub nie wiedziałem. Atmosfera była bardzo miła i wydaje mi się, że ustaliliśmy wszystkie ważne sprawy. Wydarzenie zakończyło się po godzinie 19:00. Tutaj macie kilka zdjęć (niestety już na zakończenie, ponieważ w trakcie wolałem uważać i się wypowiadać):









Ponownie chcemy podziękować za zaproszenie i dobrze wykorzystany czas. Z niecierpliwością oczekujemy na IV Spotkanie Blogerów Awatarii.
/Administracja Bloga Baśniowa Awataria [autor posta: Kevin, pierwsze 3 zdjęcia: Artemida]

P.S.: Bym zapomniał o ploteczce 😂. Co robi Lemurek po długim spotkaniu? Bierze gorącą kąpiel! (informacje od Weroniki - Plotkarki z Bloga Lemurek Awataria).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz