Playlista

Strony

18 marca 2017

Zapisy na serię "Czuj się projektantką" #0

Hey!

Chciałbym poruszyć w tym poście temat naszej nowej serii, gdyż w mojej pierwszej, która była na zapisy, nikt się nie wziął udziału. Zaproponowałem ją przekształcić na inną, w której głosy wyglądały tak:


Myślę, że w tej serii ktoś się zapisze, choć w tamtej także było 13 głosów na tak, a nikt nie napisał komentarza ze zgłoszeniem. Chciałbym teraz wytłumaczyć tę serię i kryteria zapisów.

Aby zapisać się do serii "Czuj się projektantką" w komentarzu należy zamieścić:

  • imię w realu;
  • obecny nick w grze;
  • podpis (nickiem, imieniem lub ksywką);
  • link do profilu (jeśli nie macie mnie w znajomych);
  • zdanie "Biorę udział w zabawię i znam jej zasady";
Sami zauważyliście jest to pięć punktów, które powinny znaleźć się w Waszej odpowiedzi. Oczywiście dla niektórych cztery.

Zasady gry:

  • Jeśli zbierze się już kilka projektantów, ich zadaniem będzie zaprojektować ubiór na podany przez mnie temat.
  • Każda projektantka wystawia za swój projekt pieniądze, za które można go kupić.
  • Uczestnicy powinni stworzyć po trzy projekty.
  • Waszym zadaniem, czyli czytelników będzie wytypowanie najlepszej projektantki, tej która będzie miała najlepsze projekty, ale która to będzie miała? to już wasza decyzja.
  • Teraz takie pytanie po co wystawiać pieniądze? Po to, aby czytelnicy wykorzystali także tą informację, czy na taki projekt jest to dobra cena.
Myślę, że wasze mózgi zrozumieli mnie, a jeśli nie śmiało pytajcie w komentarzach, tutaj jeszcze taka uwaga. Ceny musicie wyrażać tylko w złotych monetach, czyli G, nie mogą być to srebrne monety, nazywane S.

Teraz chyba tylko mi wystarczy podziękować za przeczytanie posta, jeśli tu dotarliście i zachęcić do zapisu. Ta seria bardziej przypadnie do gustu pewnie kobietom, ale widząc gołym okiem przewagę płci w naszych czytelnikach prowadzą kobiety, więc jeszcze raz bardzo was zachęcam do zapisania się do serii. Chciałbym jeszcze was przeprosić za brak posta w czwartek, ale dlaczego się nie pojawił?, gdyż przypomniałem sobie o 23:50, że dziś jest moja kolej, więc wtedy by chyba sensu nie było, aby pisać posta. Może ogłoszę jeszcze nagrody za tę serię, więc wyglądają one tak:

I miejsce - Fontanna, balon "love", miś x2, kawa.
II miejsce - Kosz róż, balon "love", bukiet lilii, drink w klubie x3.
III miejsce - Statek, miś, ramka x2, drink w barze x3.
IV miejsce i niżej - Jeden warsztat (wasz wybór), drink w barze.

Do tej serii stworzyłem także logo, które wygląda tak:


Jak widać na środku obrazka jest napis, który oznacza logo naszego bloga. Jutro także pojawi się post z mojej strony (chyba).

Do zobaczenia!
/Wojtek

8 komentarzy:

  1. No to ja spróbuje xd no to Oliwia nick na awce Alicja masz mnie w znaj i no Biorę udział w zABAWIE I ZNAM JEJ ZASADY ;)|BESosska ( sory za taki niechlujny post).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spk, pierw trzeba poczekać jeszcze na chociaż 4 uczestników.

      Usuń
  2. Zgłaszam się.
    1. Violka (Znasz mnie xD)
    2. HopeDiesLast

    Biorę udział w zabawie i znam jej zasady /HopeDiesLast

    OdpowiedzUsuń
  3. ja spróbuje tylko mam pytanie to projektujemy ubrania w programachgraficznych czy z ubrań na awatarii ? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Programy techniczne :). Miło mi bardzo, że masz chęci.

      Usuń
  4. Zgłaszam się:3 Ty o mnie wszystko prawi wiesz więc na co pisać XDD

    OdpowiedzUsuń