Playlista

Strony

17 marca 2017

Przeprosiny + informacja + Blogowe stylizacje #2

Witajcie!
W tym tygodniu poza poniedziałkiem, w którym musiałam ogłosić wyniki konkursu na "blog lutego 2017", nie napisałam żadnego posta z moich serii. Bardzo Was za to przepraszam. Miałam dużo nauki, a także od środy do piątku trwają u mnie rekolekcje w godzinach 19:00-20:30. Nie znalazłam ani chwili czasu na moje przyjemności. Jednak dzisiaj już jest jeden z najlepszych dni w tygodniu - piątek!

Przypominamy o dzisiejszej wiosennej imprezie blogowej. Zaczynamy już od 17:00 w domu Kevina! Niestety nie będzie mnie na całej. Dlaczego? Kompletnie zapomniałam, że mam dzisiaj trzeci, a zarazem ostatni dzień rekolekcji wielkopostnych. Jest mała zmiana, jeśli chodzi o godziny dwóch konkursów / zabaw:
  • LOS WIOSENNY - 18:00 - 18:20;
  • Konkurs na najładniejszy wiersz z życzeniami na Dzień Kobiet- 19:01 - 19:20.
***
No dobrze. Koniec tłumaczeń i informacji. Czas przejść do mojej piątkowej serii, a mianowicie "Blogowe stylizacje". Dzisiaj nadszedł czas na stylizację dla płci męskiej 😉. Mam nadzieję, że Wam przypadnie do gustu:


Cennik:
  • koszula "Gentlem@n" - 40G + VIP;
  • dżinsy w stylu "Grange" - 33G;
  • trampki "Gentlem@n" - 18G + VIP;
  • czapka "Gentlem@n" - 17G + VIP.
ŁĄCZNY KOSZT: 108G + VIP

Ten strój składa się aż z trzech części kompletu "Gentlem@n".Bardzo mi przypadł do gustu. Jest sportowy, ale też elegancki. Pamiętacie moją stylizacje dla dziewczyn, którą pokazałam ostatnio? Myślę, że ten strój jest także popularny wśród graczy. To nie zmienia faktu, że może się podobać 😄.

Jak Wam się podoba ta stylizacja? Oceńcie w komentarzach!

I do zobaczenia o 17:00 na imprezie 😘.
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz