Playlista

Strony

7 marca 2017

Pokoje Awatarów #2

Witajcie!
Dzisiaj pozwalam sobie na nadprogramową pracę, ponieważ zapisałam się na poniedziałki i piątki. Podałam również, że ta seria będzie się pojawiać w pierwszy dzień tygodnia, ale wczoraj pozwoliłam sobie na post, dotyczący plebiscytu (jeszcze raz zapraszam do wzięcia udziału).

Dzisiaj bierzemy pod lupę pokój EmiRudejMCA (Emilki), która poprosiła mnie o ocenę jej wnętrza, które prezentuje się tak:


Jest to całkowicie inny pokój od tych, które pojawiły się wcześniej. Być może pełni funkcję ogrodu bądź labiryntu. Od razu muszę stwierdzić, że jest on pomysłowy i daje dużo komfortu. W rogach pokoju stoją stoły za Srebro, a na nich białe bukiety ślubne. Na samym środku jest położony zamek rusałki. Według mnie jest to piękny pokój.
Zobaczmy cennik:
  • zielona tapeta - 340 S;
  • zielone linoleum - 500S;
  • drzwi "kawaler" - 1500S;
  • 20x szklany stolik - 20x 1050S = 21000S;
  • 180x bukiet na prezent ślubny - 180x 1500S = 270000S;
  • zamek rusałka - dostępny w warsztacie.
ŁĄCZNY KOSZT: 293340S + surowce do warsztatu.

Powiem tyle - niezła suma pieniędzy. Nasza bohaterka musiała wydać prawie 300 tys. Srebra, aby mieć ten pokój.
To wnętrze jest doskonałe na ogród bądź korytarz. Bardzo pomysłowe i drogocenne. Nadszedł czas na moją ocenę.

Moja ocena: 10/10

No, no. Po raz pierwszy w historii tej serii dałam maksymalną ocenę! Dla mnie liczy się efekt wizualny. Nie byłabym sobą, gdybym nie doceniła tutaj pracy Emilki w układaniu tej scenerii. Sama się kiedyś przekonałam, że takie pokoje robi się najciężej. Wielki szacunek 😉. To jest przykład, że z niczego da się zrobić coś efektownego. Nawet wnętrza za Srebro mogą być piękne.

Pominę moje rady, ponieważ nic bym nie zmieniła w tym pokoju.
Teraz to Wy oceńcie wnętrze naszej bohaterki w sondzie:



To tyle ode mnie na dziś. Do zobaczenia w piątek 😘!
/Artemida

2 komentarze:

  1. Wow!
    Dziękuję, że mój pokój pojawił się w tej serii. Bardzo cieszy mnie to, że ocena samego pokoju była maksymalna i pokój przede wszystkim ci się podoba. :)
    Dziś uświadomiłam sobie ile pieniędzy wydałam na te kwiaty, chociaż po 3 latach gry można się wszystkiego spodziewać! Tak dla ciekawostki - na każdym stoliku jest ułożonych równo 9 białych bukietów ślubnych. Kiedyś pokój wyglądał inaczej, a "budowanie" jego zajęło mi ponad 4 godziny. Ten pokój powstał niedawno, bo tydzień temu a budowanie jego zajęło mi niecałą godzinę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku byłam przerażona tym, że muszę policzyć wszystkie kwiaty. Jednak zauważyłam, że na każdym jest 9 bukietów. To bardzo ułatwiło liczenie xD Jeszcze mam w zanadrzu Twój salon. Myślę, że ocena pojawi się za 2 tygodnie c;
      /Kinga

      Usuń