Playlista

Strony

24 marca 2017

Nasze Państwo Awataria #2.

Hej... Cześć... Witajcie!

No więc w ostatnim poście z tej serii było dużo sond, a Wy zadecydowaliście jak będzie się nazywać nasze państwo, jego mieszkańcy, wybraliście flagę i mamy kawałek hymnu.

1. Zacznijmy od nazwy Państwa:


A więc Nasze Państwo od dziś nazywa się  Rzeczpospolita Awataria. Myślę, że większość czytelników głosowała na tą nazwę, ponieważ kojarzy się z Rzeczpospolitą Polską.

2. Czas na naszą flagę:


Wygrała flaga z numerem 4. Oznacza to, że nasza flaga wygląda tak:


Mi również bardzo się podoba ta flaga. Muszę przyznać, że jak robiłem je w Paincie to chyba ta najlepiej mi wyszła. Jest przejrzysta i w ciepłych kolorach.

3. Ostatnia sonda dotyczyła nazwy narodowej mieszkańców:


Otóż tutaj mamy remis! Odbędzie się dogrywka między Awatarami a Awatarianami. W tym celu postanowiłem popytać się kilka osób na Awatarii.










Najbardziej spodobała mi się ostatni screen rozmowy. Jak widać napotkałem naszą czytelniczkę. Pozdrawiamy 😉.
A więc od teraz narodowi mieszkańcy naszego państwa nazywają się: Awatarzy!

4. Mamy również już kawałek hymnu. Wymyśliła go Die For You!
Awataria jest najlepsza! Co dzień wchodzę by G dostać, zadania wykonać i top model zorganizować. By posprzątać w mym ogródku i na podwórku, u wizażysty się pomalować, a następnie u fotografa klika zdjęć zachować.
Myślę, że ten kawałek świetnie się nadaje na refren. Troszkę ten fragment przemieniłem (dodałem kilka wyrazów). Proszę Was abyście dalej przesyłali swoje propozycje hymnu. Na ten moment brakuje nam tylko dwóch zwrotek.

***

Nadszedł czas, aby przejść do dalszej organizacji. Dzisiaj będziecie wybierać: miasta oraz województwa. W tym celu znów mam dla Was... SONDĘ (tym razem jedną)!!! 😂

Miasta
Szczerze to nie miałem pomysłu jak nazwać miasta. Kombinowałem, aby przemienić trochę Polskie np. Awaznań (Poznań), Gdawańsk (Gdańsk), Awydgoszcz (Bydgoszcz), Wrawacław (Wrocław). Pomogła mi też Laura, która wymyśliła: Awatariowa Góra, Awatarów, Arszawa (Warszawa),
Barowo, Kluław, Parkowo, Kabrzych (od lewej Bar, Klub, Park, Kawiarnia).

Województwa 
Tutaj również wszystkie wymyśliła Laura za co jestem jej wdzięczny! Zachodnio-Barowskie,
Barowskie, Skwerowsko- Ulicowe, Kanioskie, Dolnoplażowe, Plażowe, Projektockie, Sabalowskie, Wipowskie.

Mapa
Musimy jeszcze zdecydować jak będzie wyglądał kształt naszego państwa! Narysowałem przypadkowe kształty w Paincie. Tylko celowy był kształt 3 i 5, ponieważ są w kształtach liter W i A.





 M-> Morze, w późniejszych częściach serii będzie rozmieszczenie, ale gdybym tutaj nie zastosował, to zostałyby dziury, czego chciałem uniknąć.

Na dziś to wszystko z mojej strony, głosujcie 😉
/Kevin

8 komentarzy:

  1. Mam pomysły nad nazwami miast! :D
    Awatowice - Katowice
    Ruda Awatarska - Ruda Śląska (Tak, mieszkam w Rudzie Śląskiej)

    Pozdrawiam <333
    /HopeDiesLast

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, że mój komentarz z opinią dotyczącą tej serii nie został opublikowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zawsze wszystkie komentarze publikujemy. Nie wiemy, dlaczego Twojego nie było w zakładce oczekujących na moderację. Może przez przypadek ktoś z nas zamiast opublikować, usunął. Przepraszamy. Jeszcze raz musisz napisać :(
      /Kinga

      Usuń
  3. Nowe pomysły, nowy komentarz :D

    Nazwa Morza nr 1 - Morze Awataryjsko- Środkowe :D
    Nazwa Morza nr 2 - Morze Awataryjsko-Południowe

    Przed chwilą, pomysł wpadł mi do głowy hahah :D
    Jak będę mieć jeszcze pomysły - to napiszę.
    Pozdrawiam i Miłego dnia <33
    /HopeDiesLast

    OdpowiedzUsuń
  4. Awatariopol (miasto) Konstantynopol



    /Mahperi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł, dziękuję za podpowiedź /Kevin :)

      Usuń