Playlista

Strony

4 marca 2017

Rysunek #1 [Krówka]

Hejka!
Witam Was wszystkich bardzo serdecznie! Zapraszam do "nowej" serii!
Ci, którzy czytali blog PzA, pewnie pamiętają tę serię. Przed usunięciem były tylko 2 wpisy z niej. Teraz będę się starać dodawać 1 rysunek na tydzień. Taki mój mały challenge. Każdy rysunek będzie z innego miejsca na Awatarii.
Dzisiaj przychodzę do Was z obrazkiem EmiRudejMCA AwatariaTV. Te osoby, które oglądały live Emilii i jej koleżanki Oli, pewnie już go widzieli.


Wiem, zdjęcie w złej jakości. Przepraszam. Strój jej awatarki oparłam na swoich ubraniach, lecz je przerobiłam. Ręce wyszły okropnie, zęby w sumie też, a papier jeszcze gorzej. Nie mam za bardzo co tu opisywać, więc przejdźmy dalej.
Jeśli macie jakieś rysunki z Awatarii i jak chcecie, to wyślijcie je na e-mail: basniowa-awataria@o2.pl. Ja będę starać się dawać Wam rady i konstruktywną krytykę. Teraz hejty w komentarzach: ,,Ty ładnie nie rysujesz, więc po co komu rady od Ciebie?!". Uwaga! Moi drodzy parafianie. Nie trzeba rysować jak Picasso, aby wiedzieć, czy coś jest ładne czy brzydkie. Nie będę mówić czegoś typu: ,,Ble, ale brzydkie. Ćwicz, a może się nauczysz.". Ja taka nie jestem. Konstruktywna krytyka to jest to! Bez tego ktoś może się popłakać nawet.
Ja już kończę na dziś. Pa pa!
/Krówka

6 komentarzy:

  1. ĆWICZ ! XD Pomysł na rysunek fajny :33 Ale ćwicz proporcje, cieniowanie itp :D ćwicz sporo ! Jest potenszjal 8))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. :) Zapomniałam dodać w poście. Głowa jest tak specjalnie. Chciałam zachować trochę stylu z Momio.me i Awatarii. /Krówka

      Usuń
  2. Piękny rysunek! Ćwicz, a będzie coraz lepiej <3
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ćwiczę prawie codziennie /Krówka

      Usuń