Playlista

Strony

25 marca 2017

Czy administracja bloga może się wygłupiać, czy nie wypada?

Hej... Cześć... Witajcie!

Dzisiaj dla Was zwykły post, ponieważ dawno ich nie pisałem. Jakoś miesiąc temu już porobiłem screeny i kompletnie o nich zapomniałem, dlatego piszę z niezłym opóźnieniem. No więc jakoś miesiąc temu razem z Kingą (Artemida) i Wojtkiem nudziliśmy się wieczorem. Na początku  Artemida miała ZW (Zaraz Wracam), więc Ja i Wojtek postanowiliśmy się wybrać na salę balową. Wtedy trochę nam odbiło i zaczęliśmy się bawić w "słupy" 😂. Ja byłem Słupstef, a on Zdzisłosłup 😁. Potem doszła nieco zdziwiona Kinga i wyjechała z tekstem: "Co Wy robicie?!". Wszyscy ludzie wokół narzekali, że znowu głupki, a tak naprawdę każdy ma ochotę trochę się powydurniać. Oczywiście w umiarze i w cenzuralny sposób. Gdy Wojtek musiał uciekać, Kinga zastąpiła jego miejsce jako "Czesiosłupka". Tutaj macie zdjęcia:




Temat posta nosi tytuł: "Czy administracja bloga może się wygłupiać, czy nie wypada?" Odpowiedź brzmi: TAK! Może się wygłupiać. Mimo że wszyscy wokół patrzą na nas i uważają, że jacyś durnie, to ważne jest to, że dobrze się bawimy! Oczywiście w cenzuralny sposób. Mimo że robimy z siebie pośmiewisko to raz na jakiś czas można sobie pozwolić (można codziennie).

Na dziś to tyle
/Kevin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz