Playlista

Strony

23 marca 2017

Jakie chcecie zabawy i serie z mojej strony?

Hej... Cześć... Witajcie!

Zacznę od burzy pod postem z bloga plotkarskiego Lemurek Awataria pt. "Kevin odszedł z AzS z własnej woli czy ktoś mu kazał?". Mój komentarz znalazł się pod tym postem, ale jak ktoś nie przeczytał to jeszcze raz Wam napiszę uświadomię:
Oczywiście jak zwykle plotki nie są prawdziwe. Czy uważacie, że bym wszystkich czytelników okłamał? Nie rozumiem tego dlaczego mnie nie zapytacie wprost, co było przyczyną odejścia. Kłamstwa nie są najlepszym rozwiązaniem i ja ich również ich nie znoszę. Co do sławy - mi to nie robi, na jakim blogu jestem. Z Artemidą chcieliśmy założyć od nowa bloga i się zgodziłem, ale ponieważ BA było puste i zapamiętane, wolała je wskrzesić. Czy założyłbym teraz swojego bloga i nikt go by nie znał - nie ma to dla mnie znaczenia. Nie bloguje się dla sławy tylko dla przyjemności. Co do składu administracji: Mapheri i Bessoska to bardzo miłe dziewczyny, a nie wspomnę już o Kolorowej i Milenie, ponieważ do dziś jestem im wdzięczny za tamtą szansę. Kinga (Artemida) na pewno nie maczała w tym palców i nawet nie wiem skąd taki pomysł. Kto wie czy gdybym był tylko na AzS, to bym nie odszedł. Tego nikt nie wie, nawet ja. Ale tak się stało. Nie czułem już frajdy z pisania na tamtym blogu, a między administracją BA jest widoczna jakaś mocniejsza więź przyjaźni. To tyle. Zrozumcie mnie. Tak w ogóle - niech Ci moi "Fani" cieszą się, że piszę chociaż na BA, ponieważ gdybym był na AzS tylko to nie wiem czy nie stało by się tak samo, tylko wtedy nie miał bym drugiego bloga. Mam nadzieję, że po tej długiej informacji ode mnie rozsiejecie wszelkie kłamstwa odnośnie mojego odejścia.
***
A teraz czas na posta. Dzisiaj nie trzymam się grafiku, ponieważ mam sprawę do Was. Ostatnio zastanawiałem się nad sensem zabaw i niektórych serii z mojej strony. Pod wykreślanką znajdują się ledwo dwa komentarze, a pod rebusem jeden. To oznacza, że chyba nie lubicie takich "łamigłówek", więc nie będę ich prowadził. Co z tego, że ja się namęczę, jak wy tego nie rozwiązujecie. W tym celu chcę dowiedzieć się jakie zabawy/serie na zapisy z nagrodami Wy chcielibyście żebym zrobił. Takie, które będą Was interesować. Proszę dodajcie pod tym postem komentarze i naprowadźcie mnie jakie serie, zabawy na zapisy z nagrodami chcielibyście żebym zrobił. To ma Wam sprawiać frajdę, a mi przyjemność z tworzenia 😉.

Mam nadzieję, że podacie pomysły.
/Kevin

2 komentarze:

  1. Ostatnio wymyslilam taką serie
    Mieszkanie jak z obrazka, która polega na tym,że dajesz zdj jakiegoś pokoju i osoby które są zapisane muszą taki sam zrobić na awatarii, nie wiem czy to dobry pomysł, ale sama go wymyśliłam jeżeli chcesz możesz go prowadzić a jeżeli nie to nie ��Pozdrawiam ��/ bessoska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomysł, ale nie wiem czy nie będzie za trudno. /Kevin PS: Zastanowię się.

      Usuń