Playlista

Strony

31 marca 2017

Blogowe stylizacje #4

Witajcie!
Dzisiaj mamy 31 marca - strajk nauczycieli ze względu na radykalną reformę w szkolnictwie. Niektórzy z Was mają dzisiaj pewnie wolne. U mnie w szkole niestety były lekcje, ale nauczyciele starali się włączyć do protestu, jak mogli. Mieli przypięte na sobie kartki "31 marca - Wspieramy pracowników oświaty". Jakie jest Wasze zdanie na temat strajku? Ta reforma jest dobra, czy zła? Możecie się wypowiedzieć w komentarzach 😄.

Po wstępie dotyczącym naszej rzeczywistości przeniesiemy się do wirtualnego świata. Dzisiaj pojawia się ode mnie kolejny post z serii "Blogowe stylizacje". Ostatnio był strój za dość niski koszt Goldów. Zgodnie z tradycją nadeszła pora na stylizacje w wersji męskiej!


Cennik:
  • koszula z kamizelką - 9G;
  • dżinsy - 15G;
  • pantofle "Żeglarz" - 40G.
ŁĄCZNY KOSZT: 64G

Myślę, że koszt tej stylizacji nie jest bardzo duży. Mnie bardzo przypadła do gustu. Do tej koszuli mam ogromny sentyment. Na Awatarii na Gry.pl ta bluzka była jedną z najpopularniejszej części garderoby. Awatarzy bardzo często w niej chodzili. Jeśli chodzi o spodnie - nie kojarzę, aby były one popularne wcześniej i teraz. Polecam ten strój osobom, które chcą się wyróżniać z tłumu. Wiem, że istnieje takie coś jak moda, ale może warto czasem pokombinować i mieć inwencję twórczą?

Na dzisiaj to tyle. Przypominam również o krzyżówce z serii "Łamigłówki od Kingi"! Oczywiście nagrody gwarantowane 😉. Jeżeli do jutra minimum 3 osoby wezmą w niej udział, to napiszę posta z wynikami.
Niestety jutro nie pojawi się następna łamigłówka ze względu na moją przerwę. W niedzielę napiszę ostatniego posta z mojej strony. Określę dokładny czas mojego urlopu na blogu.

W takim razie do jutra!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz