Playlista

Strony

11 marca 2017

GŁOSOWANIE NA "BLOG LUTEGO 2017" ROZPOCZĘTE!

Witajcie!
Nadszedł dzień oczekiwany przez większość osób. Dzisiaj zaczynamy głosowanie na najlepszy blog minionego miesiąca. Bez przedłużania, poznajmy strony, które przez weekend będą ze sobą rywalizować. Dodatkowo możecie oglądnąć ich plakaty wyborcze.
Oto oni:
  • Lemurek Awataria
  • Awataria Number One
  • Bananowa Awataria
  • Awataria - Kraina Inspiracji (dawniej Awataria Oczami Youtuberów)
  • Z Awatarią Wszędzie

Sonda, w której możecie zagłosować, znajduje się na pasku bocznym naszego bloga (na samej górze).
(Zdjęcie)

Na oddanie swojego głosu macie czas do jutra do godziny 13:00. Przypominam, że blogi nie mogą głosować na siebie. Mają prawo oddać swój głos jedynie na inne strony, które biorą udział w tej rywalizacji.

Jutro pojawią się wyniki I tury głosowania. Zadecydujemy również, czy będzie konieczność przeprowadzenia II tury plebiscytu. Stanie się tak, gdy żaden blog nie uzyska min. 50% głosów.

Pozostaje nam życzyć wszystkim blogom powodzenia! Liczymy na Waszą uczciwość i mamy nadzieję, że konkurs ten przebiegnie bez incydentów.

Pozdrawiamy!
/Administracja bloga Baśniowa Awataria

7 komentarzy:

  1. Mój blog jest od stycznia więc jest nowy i raczej żadnego miejsca nie zajmę bo startuje 1 raz ale cieszę się że mogę chociaż wystartować hehe
    /Kradnę renty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłem plakat :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, abyś mi dosłał. Spróbuj jeszcze raz. Zamieszczę go.
      /Kinga

      Usuń
  3. Nie da się zagłosować ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A umiesz czytać ze zrozumieniem? Nawet pod sondą napisałam "zdjęcie". Oznacza to, że jest obrazem, więc nie da się zagłosować. Sonda znajduje się na pasku bocznym na górze.
      /Kinga

      Usuń
  4. Lemur i blog Emi idą łeb w łeb. Ja osobiście trzymam kciuki za Lemurka. Niech pokaże wszyskim hejterom że ma siłe i fanów!

    OdpowiedzUsuń