Playlista

Strony

30 marca 2017

Życzenie i zgadywanie #1

Hey!

Dzisiaj zapowiadam kolejną serię, której jeszcze nigdy w historii żadnego bloga nie widziałem i jestem z tego powodu szczęśliwy. Myślę, że choć 3 lub 4 osoby wezmą udział. Szybko tłumaczę - dlaczego zacząłem nową serię, gdy już dwie prowadzę? Serię zacząłem prowadzić, ponieważ na razie w dwóch pozostałych nie ma jeszcze wszystkich zajętych miejsc.
Teraz Wam wytłumaczę zasady tej zabawy, które powinny być dla Was proste. Obawiam się, że mogą być w niej oszustwa, dlatego zmieniłem trochę zasady.

Aby wziąć udział w zabawie, trzeba umieścić w komentarzu:


- Odpowiedź;
- Podpis;
- Link do profilu, (jeśli nie macie mnie w znajomych);

Zasady zabawy:


- Zrobię sobie listę życzeń, w której będzie zawsze 5 moich marzeń.
- Jeśli będziesz pierwszy, to musisz zgadnąć, jakie jest moje pierwsze życzenie. Jeśli trafisz na to poprawnie - wygrasz nagrodę.


W sumie to tyle. Wiem, krótkie te nasze zasady 😄. Jeśli macie jakieś pytania lub dalej nie rozumiecie zasad, piszcie w komentarzach lub na chacie. Teraz chciałbym pokazać Wam, jakie będą nagrody za tę serię.

Nagroda za jedną poprawną odpowiedź:
  • kosz róż + 250 energii + miś z warsztatu.
Chciałbym jeszcze coś zapisać. Moja lista jest już gotowa, więc śmiało możecie pisać komentarze. Zachęcam do udziału w zabawie i się z Wami powoli żegnam.

Do zobaczenia!
/Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz