Playlista

Strony

7 marca 2017

Mały challenge + Grafik dodawania postów?

Hey!

Zaczniemy od pierwszej części posta. Jak już wiecie (lub nie), Kinga oraz Kevin ułożyli i dodali harmonogram dodawania postów, a ja mam w nim zaznaczone wtorki, czwartki, a w soboty i niedziele też będę dodawał wpisy.
Pierwsza część posta polega na moim małym challenge'u. Jak wiecie, jutro jest dzień kobiet, dlatego postawiłem na coś odmiennego. Jutro rozdaję przedmioty warsztatowe tylko dla dziewczyn, które znam. Na pewno 15 tego typu prezentów stracę, ale to już nie o to chodzi. Teraz zadam sobie pytanie. Czy dam rade? Pewnie!

Przejdźmy do drugiej części posta, czyli do mojego grafiku dodawania postów. Miałem dzisiaj dać mój plan, ale widzę, że pod moimi seriami jest mało aktywnych osób. Postanowiłem, że z grafikiem poczekam jeszcze kilka dni.

Do zobaczenia!
/Wojtek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz