Playlista

Strony

17 marca 2017

Przeprosiny.

Hej... Cześć... Witajcie!

Chciałbym Was zawiadomić oraz przeprosić, że w dzisiejszym dniu nie ukazał się post z mojej strony. Musiałem poprowadzić od 17-20 imprezę, od 19 sam, ponieważ nikogo z autorów bloga nie było online. W weekend również nie ukażą się posty z mojej strony, ponieważ mam bardzo dużo nauki i nie zdążę go napisać (z resztą nie mam obowiązku). Myślę, że już w czwartek będzie post z mojej strony. 

***
W tym momencie chciałbym podziękować WSZYSTKIM uczestnikom imprezy blogowej (bez wyjątków) za świetną zabawę. Miło mi było spędzić z Wami przyjemny wieczór. Mam nadzieję (jestem pewien), że jeszcze kiedyś to powtórzymy. Zdjęcia oraz sprawozdanie pojawią się wkrótce na naszym blogu!

Miłej nocy
/Kevin

1 komentarz:

  1. Ja byłem przez całą imprezę online, tylko o 19 wszedła moja żona do gry, a że czekała na mnie przez tydzień to musiałem opuścić twój dom i pójść za nią.

    OdpowiedzUsuń