Playlista

Strony

2 marca 2017

Bańki mydlane #1

Hey!

Dzisiaj przychodzę do was znów z nową serią. Będzie polegała ona na tym, że każdy gracz, który się zapisze do tej serii otrzymuje trzy bańki.


Są to życia naszych zawodników. Do zabawy będzie potrzebne 6 osób (najwięcej). Aby zapisać się do zabawy bańki mydlane, trzeba napisać w komentarzu:
  • Jakiś numer (od 1 do 6).
  • Nick.
  • Imię.
  • "Zgłaszam się do udziału w zabawie".
  • Drugi numer (nie licząc swojego).
Może nie każdy rozumie ostatni punkt, dlatego będę zmuszony tu lepiej go wytłumaczyć. Chodzi mi o to, że np. ktoś wybierze swój numer jako sześć, a później będzie musiał napisać drugi numer (1,2,3,4,5) i napisać, że to drugi numer. Raczej zrozumiem wasze komentarze.

A teraz wytłumaczę na czym polega ta gra i po co drugi numer, więc tak.

Po co drugi numer?

Trudno mi to wytłumaczyć, ale spróbuję. Np. ja posiadam numer 6 (taki sobie wybrałem, oczywiście to przykład), a ten drugi numer to 4, wtedy gracz który wybrał sobie numer 4 będzie musiał odpowiedzieć na pytanie, jeśli odpowie dobrze otrzyma czwarta bańkę, niestety, gdy odpowie źle odejmuję mu bańkę. Zabawa będzie trwać długo, dlatego nagrodą będzie kosz róż i jakieś drobnostki (takie fajne drobnostki).

W sumie na czym polega ta seria to wam wytłumaczyłem w pierwszym pytaniu, więc chyba więcej nie będę oczekiwał od was. Jeszcze nie wiem, czy jakaś osoba tu wygra, ponieważ pierw muszę zdać okres próbny.

Ja zapraszam was do wybierania numerków.

Do zobaczenia!
/Wojtek

Ps. Miał być dzisiaj post dotyczący trenera, ale postanowiłem, że gdy zdam okres próbny to wtedy napiszę tego posta.

1 komentarz:

  1. Numer: 6
    Nick: HopeDiesLast
    Imię: Violka
    Zgłaszam sie do udziału w zabawie
    Drugi numer - 1

    OdpowiedzUsuń